mortenste Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 har kjøpt denne pakken http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1271 d står att det er innebygget fm-modulator på den men jeg får den ikke til å funke....er d noen som har denne pakken,som veit litt mer enn meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Viss jeg ikke husker veldig feil, så stemmer ikke dette. Er vel ingen av pyle spillerne som har innebygget fm modulator. dette må kjøpes ved siden av Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 d står att det er innebygget i instruksjons boka iallefall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Jeg vet ikke noe om det du spør om, men faen så billig det så ut til å være. :) Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 d står att det er innebygget i instruksjons boka iallefall... Tror nok den kommer med FM mod. inkludert i østen. (Det er der de lages,tror jeg) Men det er ikke samme FM mod. som gjelder for europa. (f.eks: en nybil som selges i europa/skandinavia har ikke samme radio koder som USA, eller kina etc....) Se i boka en gang til om den teksten ikke er merket med en liten *... Det vil nok stå et sted i boka at dette er tillegsutstyr i enkelte verdensdeler eller kontinent. :rolleyes: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 hadde samme i forrige bilen min.. kjøpte på bilradioen for 6995,- og skulle være med innebygd FM mottaker, men verken jeg eller de på butikken fant ut av det.. de reklamerte til og med for det :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Har planer om å kjøpe den jeg å, men du trenger ikke en ekstra cd spiller i tillegg da? Man kan bruke den som cd/mp3 spiller også, og koble til anlegg på den ikke sant...? :rolleyes: Sorry for offtopic.. Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hadde heller spart opp til en Pioneer AVH-P5700DVD http://www.pioneer.co.uk/uk/product_detail.jsp?product_id=10315&taxonomy_id=25-109 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Har planer om å kjøpe den jeg å, men du trenger ikke en ekstra cd spiller i tillegg da? Man kan bruke den som cd/mp3 spiller også, og koble til anlegg på den ikke sant...? :rolleyes: Sorry for offtopic.. den spiller cd/mp3 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Den DVD-spilleren PLDVD132 har ikke innebygd FM-modulator som jeg kan huske, jeg har hatt DVD134'en (modellen over) og det som var forskjellen mellom de to var at det var innebygd FM-modulator i 134'en. For FM-modulatoren gjør at man kan bruke dvd-spilleren på en CD-spiller som ikke har AUX-inngang ved at man bruker en radiofrekvens (kan velge mellom 2 stk på 134'en) så stiller man bare inn radioen på spilleren på denne frekvensen. Man trenger en ekstra CD-spiller til å styre anlegget, for dvd-spilleren er bare en kilde. (som f.eks tuner, cd, cd-skifter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hadde heller spart opp til en Pioneer AVH-P5700DVDhttp://www.pioneer.co.uk/uk/product_detail.jsp?product_id=10315&taxonomy_id=25-109 Da er jeg veldig spent på prisen på denne.. For jeg har ikke så veldig mye til rådighet.. Må ha ny forsterke å jeg ;/ Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Da er jeg veldig spent på prisen på denne..For jeg har ikke så veldig mye til rådighet.. Må ha ny forsterke å jeg ;/ AVH-P5700DVD ligger vel rundt 20000 tenker jeg. Kanskje du kan få tak i tidligere modeller på bruktmarkedet som dekker dine behov. Lag en ny tråd der du definerer hva du vil ha og gir oss et budsjett så kanskje det blir årnings på sakene. Personlig må jeg si jeg er svært spent på hva disse står for. De ser jo ikke så værst ut iallefall. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Nei tror nok at det blir en sånn Pyle pakke på meg gitt.. Men er det mulighet for å koble anlegg på den? DET er mitt spm. angående den pakka.. Tenker på forsterker liksom.. om det er utgang for det..? Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Pioneer AVH-P5700DVD koster 9998,- Man får jo X1R for 20 lapper, så det var en drøy pris for 5700'en. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hvis det er den spilleren jeg tror det er, så mener jeg at den er blitt solgt på tilbud for ca 10000 nå i en periode. vet ikke om det er den, men den ligner veldig, og den var også 6,5" touchschreen.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg