Gå til innhold

pyle dvd pakke

Ranger emnet

mortenste

Anbefalte innlegg

d står att det er innebygget i instruksjons boka iallefall...

Tror nok den kommer med FM mod. inkludert i østen. (Det er der de lages,tror jeg)

Men det er ikke samme FM mod. som gjelder for europa.

(f.eks: en nybil som selges i europa/skandinavia har ikke samme radio koder som USA, eller kina etc....)

Se i boka en gang til om den teksten ikke er merket med en liten *...

Det vil nok stå et sted i boka at dette er tillegsutstyr i enkelte verdensdeler eller kontinent. :rolleyes:

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om å kjøpe den jeg å, men du trenger ikke en ekstra cd spiller i tillegg da? Man kan bruke den som cd/mp3 spiller også, og koble til anlegg på den ikke sant...? :rolleyes:

Sorry for offtopic..

* 00' Mercedes-Benz 220 CDI

* 89' Volvo 240 sedan

[x] 86' Volvo 240 stv

[x] 84' Mercedes-Benz 190E

[x] 90' Opel Omega A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den DVD-spilleren PLDVD132 har ikke innebygd FM-modulator som jeg kan huske, jeg har hatt DVD134'en (modellen over) og det som var forskjellen mellom de to var at det var innebygd FM-modulator i 134'en.

For FM-modulatoren gjør at man kan bruke dvd-spilleren på en CD-spiller som ikke har AUX-inngang ved at man bruker en radiofrekvens (kan velge mellom 2 stk på 134'en) så stiller man bare inn radioen på spilleren på denne frekvensen.

Man trenger en ekstra CD-spiller til å styre anlegget, for dvd-spilleren er bare en kilde. (som f.eks tuner, cd, cd-skifter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg veldig spent på prisen på denne..

For jeg har ikke så veldig mye til rådighet.. Må ha ny forsterke å jeg ;/

* 89' Volvo 240 sedan

[x] 86' Volvo 240 stv

[x] 90' Opel Omega A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg veldig spent på prisen på denne..

For jeg har ikke så veldig mye til rådighet.. Må ha ny forsterke å jeg ;/

AVH-P5700DVD ligger vel rundt 20000 tenker jeg.

Kanskje du kan få tak i tidligere modeller på bruktmarkedet som dekker dine behov.

Lag en ny tråd der du definerer hva du vil ha og gir oss et budsjett så kanskje det blir årnings på sakene.

Personlig må jeg si jeg er svært spent på hva disse står for. De ser jo ikke så værst ut iallefall.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tror nok at det blir en sånn Pyle pakke på meg gitt..

Men er det mulighet for å koble anlegg på den?

DET er mitt spm. angående den pakka..

Tenker på forsterker liksom.. om det er utgang for det..?

* 89' Volvo 240 sedan

[x] 86' Volvo 240 stv

[x] 90' Opel Omega A

Lenke til kommentar
Del på andre sider