Hot Rod Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Jeg var på Sørlandstreffet i Kristiansand forrige helg. Var sjåfør for en kamerat av meg og kjørte en '70 Catalina Cab. Så frem til en kveld med masse bilprat og juging. Det er seriøst mulig jeg er blitt for gammel (38 år). Eller kanskje er jeg rett og slett prippen. Eller kanskje var jeg på for mange MC treff de årene jeg kjørte MC. Men hvorfor MÅ det være så innmari billig og rølpete??? Hva er så kult med å agere "white trash"? Full som en dupp - helt greit. Cowboy utstyr - helt greit. Å rave rundt og fortelle dette til hele verden - helt unødvendig og ihvertfall ikke særlig cowboy aktig. Bilprat var det ihvertfall fint lite av inne i det øl teltet. Gikk meg etpar runder på treffområdet og så mange blide, fulle folk som hadde helt fint uten å hoie, skrike & veive med armer og bein, så heldigvis er det litt begge deler. Jeg har ikke noe imot litt fyll. Jeg setter stor pris på å drikke meg full engang iblant selv. Vi lever i et fritt land, og som sagt, det kan hende jeg er litt sånn "fin på det". Men når jeg er på slike steder som inni det øl-teltet føler jeg meg skikkelig bortkommen og utafor. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Av og til forstår man at menneskene stammer fra apene...Fotballkamper? Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Jeg var på Sørlandstreffet i Kristiansand forrige helg. Var sjåfør for en kamerat av meg og kjørte en '70 Catalina Cab. Så frem til en kveld med masse bilprat og juging. Det er seriøst mulig jeg er blitt for gammel (38 år). Eller kanskje er jeg rett og slett prippen. Eller kanskje var jeg på for mange MC treff de årene jeg kjørte MC. Men hvorfor MÅ det være så innmari billig og rølpete??? Hva er så kult med å agere "white trash"? Full som en dupp - helt greit. Cowboy utstyr - helt greit. Å rave rundt og fortelle dette til hele verden - helt unødvendig og ihvertfall ikke særlig cowboy aktig. Bilprat var det ihvertfall fint lite av inne i det øl teltet. Gikk meg etpar runder på treffområdet og så mange blide, fulle folk som hadde helt fint uten å hoie, skrike & veive med armer og bein, så heldigvis er det litt begge deler. Jeg har ikke noe imot litt fyll. Jeg setter stor pris på å drikke meg full engang iblant selv. Vi lever i et fritt land, og som sagt, det kan hende jeg er litt sånn "fin på det". Men når jeg er på slike steder som inni det øl-teltet føler jeg meg skikkelig bortkommen og utafor. hehe.... jeg er helt enig med deg og har akkurat blitt 21 år ;) Det skulle vært promille grense på mange treff syntes jeg, mange har brukt mye penger og tid på sine bil, da er det ikke spesielt betryggende av folk raver rundt fulle :( Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg