Gå til innhold

publisering av bilder

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Noen her som vet hvordan jeg kan legge ut bilder på en gratisserver hvor jeg også kan sette passord på filene. Har en home.no konto som jeg hadde planer om å benytte til å legge ut litt bilder, men de må være passordbeskyttet.

Noen som vet? kan jo også bytte til en annen gratisserver hvis det er noen andre som støtter denne funksjonen.

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NiX

Noen her som vet hvordan jeg kan legge ut bilder på en gratisserver hvor jeg også kan sette passord på filene. Har en home.no konto som jeg hadde planer om å benytte til å legge ut litt bilder, men de må være passordbeskyttet.

Noen som vet? kan jo også bytte til en annen gratisserver hvis det er noen andre som støtter denne funksjonen.

Nix, den grønne eclipsen i avataren din sliter litt.... har sett på den nå i over 2min. og han flytter seg faen ikke ET sekund nermere den mazdaen.... Tror han må pumpe lit mere nos jeg..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NiX

Tja, du kan programmere det PHP, men da må serveren ha støtte for PHP (veit ikke om home.no har det)

Eller så kan du laste ned noe Java passord greier slik at de som vil inn på hjemmesiden din må skrive inn passord, men jeg tror det er ganske enkelt å hacke det hvis du bruker Java.

Her står det i hvertfall noe om PHP og login:

http://hotwired.lycos.com/webmonkey/00/05/index2a.html?tw=programming

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Nix, den grønne eclipsen i avataren din sliter litt.... har sett på den nå i over 2min. og han flytter seg faen ikke ET sekund nermere den mazdaen.... Tror han må pumpe lit mere nos jeg..

Sitttet her og sett på den i 20 minutter nå, og den tar jo faen ikke innpå! drunk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2FAST4U

Sitttet her og sett på den i 20 minutter nå, og den tar jo faen ikke innpå! drunk

hehe... du la merke til det du oxo?..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2FAST4U

Begynner og bli gærn i huet... De må ha noe grådig med bensin på tanken! De går jo faen meg aldri tom!

hehe... er vel et sånt 24 timer løp de kjører:D

(men det er vel en fin avatar?)

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider