morten pettesen Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Tidligere var det en suksess med en tråd om bass musikk. Prøver nå med en tråd om hva du mener er RÅNE musikk og hva du spiller når du er ute å slår støvet av elementene sent på helge kveldene. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Trance og Euro er jo vanlig råne musikk.... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 hard dance mania cd'ene funker....gammal trance/dance fra 90-talllet f.eks, capella, 2brothers, solid base, dj bobo..,,The Power cd'en har alle disse gamle slagerne;) -E-Rotic er jo konge når d skal dunkes en sen lørdagskveld... -Voodobeats-Do it again -Groove Coverage -Brooklyn Bounce -Fragma -Lautsprecher-Omnibus, Lieber DJ og Chantez avec moi -DJ Alligator -DJ Dream-Hoppesangen -DJ Espen A-Gjallarhorn Theme (trance mix) -Eastclubbers -Hampenberg -Masterblaster -Masterboy -Ministry of sound har mye rart:rolleyes: -Re:Play??? -SCOOTER!!! NB! noen av disse kan føre til særdeles tung høyrefot visst du hører dem høyt mens du kjører :driving Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 det vet jeg men hvorfor ikke skrive artist og tittel? Ett par som jeg hører på: Plumbo - Bayer , alle damer Vømmel - Alle i grunn. Antiloop - in my mind Phasio - c.p.c.o Lautspreher - Omnibuss , macht mal lauter , ein bier fur den dj Dune - Hardcore vibes, starchild, are you ready to fly, i can't stop raving Ravers on Dope - hardcore vibes , get high :naaaws Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoW1 Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Prodigy - Smack my bitch up Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Vømmel - Alle i grunn. Det heter Vømmøl... BTW: Dere må komme til Verdal 4.Juni. Da er det Vømmølfestival i folkeparken.. Den festivalen er jeg sikker på er Norges villeste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 -pulsedriver -special d -east clubbers -ac/dc -pink floyd -groove coverage -tune up! -dirty oppland ++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Litt avhengig av hvor jeg kjører.. På notodden kjører jeg på med Hellbillies, E-76, Hard Dance Mania 4, og masse annen trance musikk... Og litt ettersom hva de som sitter på ønsker :rolleyes: Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Rednex og Rollergirl er jo skikkelig rånemusikk. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klokka Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Dr Dre & Snoop Dogg - Still D.R.E. Xzibit - Criminal Set Herreløse - Ingenting Skills Misse Baren - Ka faen skjer Dirty Oppland - Vi har Beatnuts feat. Akon - Find us Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catrine Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 trenger å vite hvem som har denne låta sang nr 3 på denne låta..Dj eLuzion -> RusseLåta 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 nr 3 på denne låta heter Avril Lavigne - Happy Ending Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Diaz - Jessheim <---Ultimate rånesangen! Snoop Dogg & Dr.Dre - on the Blvd er også bra. Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 -DJ Espen A-Gjallarhorn Theme (trance mix) Haha, finnes det folk utenfor trondheim som har denne også? Denne ble remixet av en venn av meg når jeg var med i "gjallarhorn" gjengen. Hehehe. Artig å se at folk faktisk hører på den enda :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 alle hard dance mania cd'ne er jo konge rånemusikk daa...og plumbo og hellbillies er jo konge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg