Gå til innhold

Bilstereoshow/dBdrag CB Elektro på Teie (Tønsberg)

Ranger emnet

Tazte

Kommer du?  

23 stemmer

1. 1. Kommer du?

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er nå bare med for å prøve og få litt tips og se åssen db-drag er yodude

Det er bare for gøy for de fleste... Er jo noen som virkelig satser.

Jeg stiller opp med bilen min pga det er en prøve kasse som vi lurer på hvordan spiller i praksis.

Han som har laget kassa mener at oppsettet har potensialet til å runde av 150 grensa.

Utenom det er det bare for hyggens skyld jeg stiller opp---

Utrolig mange hyggelige folk som er der..

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det kanskje blir teamet jeg er med på da....

Hvorfor slutter de forresten?

Jeg er med i det teamet enda da(BoomCar altså), hehe.

Men ellers enn det så har jeg ikke hørt om så mange.

Men f.eks Håkan, Joon og Andreas hadde alle relativt dyre anlegg til dB-drag, kostbar affærer å holde på da, nye bygg for å øke dB, og til slutt når man en maksgrense før man må bytte ut ett eller annet, og de er vel kanskje der nå, jeg vet ikke. Hørte ganske lite om hvorfor de sluttet, bare at de hadde anleggene til salgs(Håkan og Andreas), og at de ikke skulle delta i år.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo lukka kasse også jeg så taper noen DB der, men blir nok primært EMMA jeg stiller i også da :bump

Burde nok spille rimelig bra uansett, men du har noen subber det kan være dyrt å svi av :D Så en scoping ville nok være å anbefale, om du ikke allerede har gjort det.

Jeg har forresten JL-Audio komp.sett i pandaen da :D

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i det teamet enda da(BoomCar altså), hehe.

Men ellers enn det så har jeg ikke hørt om så mange.

Men f.eks Håkan, Joon og Andreas hadde alle relativt dyre anlegg til dB-drag, kostbar affærer å holde på da, nye bygg for å øke dB, og til slutt når man en maksgrense før man må bytte ut ett eller annet, og de er vel kanskje der nå, jeg vet ikke. Hørte ganske lite om hvorfor de sluttet, bare at de hadde anleggene til salgs(Håkan og Andreas), og at de ikke skulle delta i år.

Er jo trist når ett av de største, og mest aktive teamene i Norge reduseres på denne måten. Jeg snakket litt med Håkan om dette for en tid tilbake. Jeg fikk da én versjon hvorfor flere har gitt seg.

Jo flere deltakere som er med, desto høyere blir nivået, og mer spennede blir konkurransen.

Er jo flott at NdBDRA har som mål å arrangere mange konkurranser, men det hjelper lite om man ikke får fylt opp klassene med et visst antall deltakere. Da hjelper det jo svært lite nå som sagt et av de mest aktive teamene er kraftig redusert.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo trist når ett av de største, og mest aktive teamene i Norge reduseres på denne måten. Jeg snakket litt med Håkan om dette for en tid tilbake. Jeg fikk da én versjon hvorfor flere har gitt seg.

Jo flere deltakere som er med, desto høyere blir nivået, og mer spennede blir konkurransen.

Er jo flott at NdBDRA har som mål å arrangere mange konkurranser, men det hjelper lite om man ikke får fylt opp klassene med et visst antall deltakere. Da hjelper det jo svært lite nå som sagt et av de mest aktive teamene er kraftig redusert.

mvh

Glenn

Sant nok, men er som du sier, det blir jo aldri flere når noen hele tiden gir seg, hehe..

Skal muligens klare å dra med en eller to til i teamet nå da, i tillegg til de gamle/nye som er der allerede.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde nok spille rimelig bra uansett, men du har noen subber det kan være dyrt å svi av :D Så en scoping ville nok være å anbefale, om du ikke allerede har gjort det.

Jeg har forresten JL-Audio komp.sett i pandaen da :D

Har nok ikke scoop'a enda men får heller ta det litt rolig:) Hat kke lyst å brenne subberne akkurat nei fatality

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men er som du sier, det blir jo aldri flere når noen hele tiden gir seg, hehe..

Skal muligens klare å dra med en eller to til i teamet nå da, i tillegg til de gamle/nye som er der allerede.

Håper dere får med dere endel slik at vi får litt konkurranse når teamet vårt er oppe å går 100% i 2006.............he he he, men da må dere henge med :win lol .

Moro blir det uansett!!

Vi skulle bare forsøkt å fått til litt mer her på sørlandet. Kanskje noe å sette oss ned å prate litt om??

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får med dere endel slik at vi får litt konkurranse når teamet vårt er oppe å går 100% i 2006.............he he he, men da må dere henge med :win lol .

Moro blir det uansett!!

Vi skulle bare forsøkt å fått til litt mer her på sørlandet. Kanskje noe å sette oss ned å prate litt om??

mvh

Glenn

hehe, til neste år skal jeg opp i ekstremklassene da :D

Biltreff på sørlandet med tilhørende konkurranse i både fin lyd og lydtrykk hadde vært gode greier, men er jo så mange fyllebøtter som slenger seg med og ødelegger hele moroa. Det som er kjipt.

Ble selv "ferdig" med pandaen i dag, det hørtes høyere ut, men vetta faen om det er det, måleutstyret fungerer hvertfall ikke, så har ingen begrep om hvor høyt jeg spiller, så det får jeg bare ta som det kommer i morra, prøve å justere litt port i pausene og sånn, om det trengs.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider