Volvo240Turbo Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hvilket anlegg er gir mest effekt/holdbarhet. eller er ikke noe mere forskjell en at ferrita er rustfritt...? Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shorty85 Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ikke kjøp ferdig pakke ta kontakt med bilens eksosanlegg eller lignende der koster det et par hundre mer, men da er det ferdig montert og du får det akkurat som du vil ha det... Siter http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=5559&cat=500 http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=5533&cat=500 Noen som har en pall med arbiedslyst?? Begynner og bli tomt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 spurte om hvilket anlegg man får mest for pengene?? Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg har Jt med en demper på min og er veldig fornøyd. En dyp Tone når en kjører rolig.. og et Brøl når en gir på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Etter jeg har snakket med div folk her, har jeg kjøpt JT anlegg med TO dempere! Fra pedersens racing, kom det på 3079kr inkl frakt! Det er en del hundrelapper billigere enn cdcardic skal ha for 2.5" simmoms annlegg! Da følger det også med overgang fra 2.5" til 3"! ps. det var N/A anlegget! tror ikke det anlegget med en demper blir godkjent, med tanke på støynivå. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 anlegget med en demper tror jeg blir godkjent på turbobiler. men MÅ ha to dempere på NA biler.. jeg har en demper og turbo og det er sånn nydelig fin lyd på tomgang sånn dyp brumming. så når du gir på så skjønner alle at dette er mer enn en vanlig 240 med defektanlegg.. spesielt når dumpventilen popper ved hver giring :D eneste jeg veit om som ikke skjønner at bilen min er blodtrimmet tror jeg er en politimann i stryn :) ingen nevnt, ingen glemt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 hehe. så pedersen er så billig. bcb skulle jo ha 3300 får det og da kom frakt i tilegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 vurderer også JT ....men må fånoen til å bestilletil meg så jeg får innkjøpspris....eller ja, verksteds pris sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg