Gå til innhold

Kræsjet ventoen i dag :(

Ranger emnet

anda

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet hva slike angeleyes koster i norge??

NEI NEI:nono:

Ikke kjøp Angel eyes, PLEASE violin

Kjøp de sorte lyktene med DE-linse... Er mange grunner, kan nevne i fleng:

Du har ikke BMW, absolutt "alle" skal ha Angel eyes, DE linser gir bedre lys og er perfekt for en eventuell Xenon oppgradering.. I tillegg passer sorte lykter perfekt på rød bil

Se her f,eks

greenleafcustomlowriderbumfcks062.jpg

wNDI3Nzg2NnM0MTNkZmQzMXk1NDE%3D.jpg

front5.jpg

Ja, jeg vet at de 2øverste bilene har Golf front, men det gir et klart bilde av at rød og sort går sammen..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI NEI:nono:

Ikke kjøp Angel eyes, PLEASE violin

Kjøp de sorte lyktene med DE-linse... Er mange grunner, kan nevne i fleng:

Du har ikke BMW, absolutt "alle" skal ha Angel eyes, DE linser gir bedre lys og er perfekt for en eventuell Xenon oppgradering.. I tillegg passer sorte lykter perfekt på rød bil

Se her f,eks

greenleafcustomlowriderbumfcks062.jpg

wNDI3Nzg2NnM0MTNkZmQzMXk1NDE%3D.jpg

front5.jpg

Ja, jeg vet at de 2øverste bilene har Golf front, men det gir et klart bilde av at rød og sort går sammen..

Hmm.. her er det mange meninger ute å går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen orginale lykter liggende å slenge, men det er montert angeleyes ringer i de som lyser blått. holder til i sandvika ikke langt unna deg. holder på å sette i g60 motor så trenger litt penger;) 800kr så er de dine;)

hvis noen er intressert har jeg trimkam til vanlig 1,8l liggende også. kjørt ca.1000km med. det er en 268graders orginal vw motorsport kam. får en effektøkning på ca.15%. merker det på på registeret fra 3000 og oppover. Betalte 2300kr for den, kom med bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen orginale lykter liggende å slenge, men det er montert angeleyes ringer i de som lyser blått. holder til i sandvika ikke langt unna deg. holder på å sette i g60 motor så trenger litt penger;) 800kr så er de dine;)

hvis noen er intressert har jeg trimkam til vanlig 1,8l liggende også. kjørt ca.1000km med. det er en 268graders orginal vw motorsport kam. får en effektøkning på ca.15%. merker det på på registeret fra 3000 og oppover. Betalte 2300kr for den, kom med bud!

Når jeg først skal kjøpe nye lykter så vil jeg gå for noe som ser bra ut. Men den trimkam'en din.. Hvorfor bruker ikke du den? Har du noe annet isteden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står en rød vento på huggern i kongsberg. fronten er strøken... vuderte selv å kjøpe delene jeg trengte for ombygging.. stod der i forrige uke hvertfall!!

GOLF 2 VR6 :dude:

GOLF G60 1991 batman

-Golf g60 1991 (solgt)

-Corrado g60 1990 (solgt)

-Golf 2 VR6 1993/1990 (solgt)

-Golf g60 1990 (solgt)

-Golf GTI 16v 1986 (solgt)

-Golf GTI 8v 1987 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noe annet liggende å selge enn den og det meste av utvendige detaljher på den orginale motoren.

grunnen til at jeg ikke bruker den er fordi jeg har tatt ut motoren og satt i en g60 motor, fikk lyst på litt mer hk under panseret og noe osm er littt sjeldent;)

har kvittering på kammen et eller annet sted tror jeg. betalte 2300kr for den av et tuning firma i fredrikstad, men tenker meg en pris rundt 1500kr. kan garantere at kammen er som ny, og bytte tar deg en time hvis du kan litt fra før. ikke store jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noe annet liggende å selge enn den og det meste av utvendige detaljher på den orginale motoren.

grunnen til at jeg ikke bruker den er fordi jeg har tatt ut motoren og satt i en g60 motor, fikk lyst på litt mer hk under panseret og noe osm er littt sjeldent;)

har kvittering på kammen et eller annet sted tror jeg. betalte 2300kr for den av et tuning firma i fredrikstad, men tenker meg en pris rundt 1500kr. kan garantere at kammen er som ny, og bytte tar deg en time hvis du kan litt fra før. ikke store jobben.

Hva gjør denne kammen med ytelsene på org. motoren? Skal montere kompressor snart (når finansen kommer på rett kjøl), kunne det evnt. vært en fin kombinasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får en effektøknig på orginal effekten, hvor stor den blir når du setter på kompressor vet jeg ikke, men du får nok litt til der. motoren blir merkbart sterkere etter 3000omdr med kam, vil nok ikke være så dumt hvis du skal ha kompressor.

Hmm, må si jeg er litt interessert i den cam'en. Er det noe du kunne hjulpet meg med å sette på? (har aldri åpnet motoren før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du byttet reg reim på bilen din før eller kjenner noen som kan det???? kan du det sette i kam uten problem. du skrur bare av de 10mm skruene rundt toppdekselet ditt. oppi der er kammen festet med 8 stk 13mm skruer. så må du skru av tannreim hjulet på kammen som er festet med 1stk 19mm og flytte den over på den nye kammen. er ikke stor greia, men kjenner du noen som kan bytte reg reim, klarer du det fint selv. har ikke så mye tid framover til å få hjulpet deg akkuratt nå. holder på med motorbyte på min skjønner du. har en annen intressert fra forumet, så det er førstemann til mølla.

edit- har du en haynes bok eller noe så er det god hjelp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vento1.JPG

og etter en uke med kveldsjobbing....

ventofin1.JPG

Alt montert og tilpasset. Synes resultatet ble nokså bra. Men finpussen skal tas når de sota angeleyes'ene kommer. Fikk tatt en etterlengtet motorvask også. Da kan jeg ta helg med god samvittighet :)

ventofin2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider