Gå til innhold

CD Spiller i Golf

Ranger emnet

toniii

Anbefalte innlegg

Hei,

Har ett problem! Har nettopp fått en Blaupunkt MP54 Cd/mp3 spiller. I golfen min så er der laget til ISO kobling som forrige eier hadde laget til, tydligvis. Og en annen ledning som ligner veldig på ISO. Tror det er til Høytalerene som er fremme. Har desverre ikke peiling på anlegg :p

Men uansett, koblet til begge ledningene, sjekket sikringen og alt er fint. Men når jeg skrur på tenninga skjer ingenting. Det virker som Spilleren ikke får strøm i det hele tatt.. Ingenting skjer. Det er ganske rart siden forrige eier også hadde en CD spiller i å den funket jo med samme koblingene. Sååå, noen som har noen forslag? :/ Skulle gjerne tatt bilder med finner ikke adapteren fra digitalkameraet til PC.

89' - Golf II GL 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg har ikke sjekka det. Men er det viktig at antenna er tilkobla CD spilleren? Fordi antenna på mudern sin spiller hadde dutte ut, å når jeg kobla den til igjen så funka spilleren.. Den funka ikke uten antenna er tilkobla så kanskje det har noe med min også å gjør?

hvordan sjekker jeg om den får jording da?

89' - Golf II GL 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er med mudern sin da! :p Men tror sannsynligvis det er ett jord problem med min bil også. Stikker å kjøper det multimeteret imorgen, pluss ekstra ledninger så jeg kan tre opp igjen visst det er noe muffens med de ledningene så er der nå! Så regner med jeg skal få til dette:) håper iallefall det.

89' - Golf II GL 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Har makket litt idag, gjorde om litt på den iso koblingen. Nå har det seg slik at Når jeg skrur på bilen så starter den fint å spiller. Men når jeg skrur av bilen så spiller den fortsatt :p hehe.. Selvom jeg tar ut nøklene. Hva har jeg kobla feil nå?:p Må liksom skru den manuelt av!

89' - Golf II GL 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det har med remote'n å gjøre. Det du har gjort er å koble den direkte til 12V uten å gå igjennom tenningen. Da vil spilleren være på uansett om tenningen er av eller på. Teknisk sett er det samme hva du gjør, men det mest praktiske er ofte å gå igjennom tenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider