Odde Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Hallo alle sammen. Jeg har ett lite irriterende problem på bilen min som jeg lurer på om noen andre har noen forslag til å fikse dette problemet. Ok, turtelleren fungerer greit helt til høyre fot blir tung da klikker d for turtelleren min og den går rundt og rundt......:( Noen som har noen tips??? eller har vært bortig noe slikt før?? Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Tøft da det må du få på film:D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Du er for tung på pedalen :D Det du trenger er turtallsperre :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Mars 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 blah blah blah blah blah Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Originally posted by Odde Hallo alle sammen. Jeg har ett lite irriterende problem på bilen min som jeg lurer på om noen andre har noen forslag til å fikse dette problemet. Ok, turtelleren fungerer greit helt til høyre fot blir tung da klikker d for turtelleren min og den går rundt og rundt......:( Noen som har noen tips??? eller har vært bortig noe slikt før?? Om du har et instrumentbord med turteller kan du bare prøve å koble til det for å se om det samme skjer. Gjør det ikke det, er det selve turtelleren i bilen din som er gåen... Men om problemet fortsetter, så kan ikke jeg hjelpe deg mer. Lykke til! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 jeg hadde no lignende problem i subaru'n jeg hadde, da var det spenningsregulatorn som hadde tatt kvelden så når jeg fikk spenning sånn over 17volt da oppførte ting seg litt rart ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg