Gå til innhold

Noen motorhoder som skal tjene landet i år?

Ranger emnet

Blugh

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

reis til nederland rett før, så kan du si du røykte der, så slipper du å bli anmeldt..

skal love deg, du som sa at dimming e for fitter, at sitter du på ræven i et halvt år, du står opp kl 6 for å se tv fra 730 til 1530, for så å ete og se tv til du legger deg, så blir du faen meg lei.. selv om du går ut i helgene osv.. etter at eg ble overført fikk eg forlenget tjenesten med 2 mnd, så eg måtte ordne opp.. hadde vært der til litt uti august ellers =)

en fyr i første troppen klagde på ondt i ryggen i over en mnd, så han ble sendt sørover.. hadde ikkje ondt :P klag på ting de ikkje kan ta deg på..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må til Madla den 26. sept, men skal faen meg finne på noe så jeg kan dra hjem.. så fort som mulig.. Noen som har noen tips ?

eg var på madla i 3 veker i april kullet. har aldri vert så sjuk som då.

prøv å dimme med eingang du kommer. det skal vera ein dimme post på saniteten. prøv der. det kan vera at forsvaret har tatt inn for mangen folk så folk kan bli spurt om dei vil dimma. vist ikkje. lyg på hørseltest, synstest, fargetest og klag til legen. da bør du komme deg ut.

må du være der så kom deg på 5 kompani 5 tropp. og hils til fenrik larheim fra 554.04 :)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må til Madla den 26. sept, men skal faen meg finne på noe så jeg kan dra hjem.. så fort som mulig.. Noen som har noen tips ?

ryggen, stå på det....du klarer ikkje å bære ting når dere skal i felt, sover dårlig grunnet smerter(dårlige seng osv)

men må passe deg, kan bli dimmet på MUD grunnlag, det vil sei midlertidig udyktig nokke som du da står i fare for å måtte repetere tjeneste om et par år i HV......Blir du stemplet UD, udyktig, så slepper du alt, men det er ikkje enkelt å få til utenom at dere er altfor mange folk.....som regel blir du feltudyktig og blir sendt sørover til støtte tjeneste.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er innstilt på å dimme, er det like greit å gå inn for det på sesjon, så klarer man det.. ;) bare å legge ut om tvangstankene og selvmordstankene sine det, så slipper man å ha noe mer med armyen å gjøre. no stress.

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i samband i heggelia i fjor, og må si at bardufoss er et JÆVLIG kjedelig sted! Ellers så var tjenesten helt ok. Kjørte BV 206 med masse sambandsutstyr. Og for guds skyld, kjøp dere bærbar pc og digitalkamera. Dere kommer ikke til å angre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan si en ting om å klage på ryggen det nytter ikke når dæm har fått dæ inn har faktisk problema me ryggen, å har papira på det men det så dæm bort ifra, eller fikk kjørt sekken ett par ganga men det va alt... Æ va i HV på værnes da...

Idag 7.juni 2005 fikk denna lappen i postkassa, du skal til HVUV på Værnes Base.

hmm... *tenke*

Heimeværnet? Hva er det for noe? Kan noen svare meg på det?

Jeg er ikke av typen som har det så jækli moro av å løpe i skauen og leke krig. Jeg har fagbrevet i IKT-Driftsfag, som jeg tar med meg, men hvor blir jeg plassert opp i alt detta?

Jeg kommer antagelig til å være fyren som gjør det som skal må til, men ikke en fingerøvelse mer.

Heimeværnet varer altså i 6mnd, og så blir man kalt inn til øvelser fra 5-25 dager i året, resten av livet som du er brukans?

Hvorfor skulle jeg passe så bra i heimeværnet da? hmpf....

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider