zetec-escy Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 jeg er fortsatt noobie på detta :rolleyes:sikkert en haug med feil,men jeg håper på comments på hva som er feil og må gjøres:D den skal lakkes og litt småfiks... spoiler etc. Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Så ikke så værst ut dette. Fiks større bilde (1024x768) så blir det enklere å se. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 takk!:D.... skal gjøre det... (ser litt dum ut nå da.. med bare en lykt:D) Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Det var da noen grove hjul - er det 4x108? :D Alltid gromt med gullsentrum, har det på konebilen min også (kastet sammen til en konkurranse for et år siden, jeg vant ikke, akkurat): LINK Bra mod du har laget, digger stilen! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 takker!!! blir noe mer på den...sidevents etc. det er 4x108 ja... bredden er jeg litt usikker på men det er vel 13" eller noe :rolleyes: ....:D kul konebil!!!! Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 finn noen bedre felger, de er litt uklare.... ikke noe sjakktrekk å ta VEKK døren da ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 er ikke noe bra bilde av felgene, nei, men jeg synes de var helt på "smertegrensen" så jeg valgte å bruke de.... skal "sette" på en dør etterhvert... ellers så kan det jo bli litt vanskelig å komme seg inn i bilen:D Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Grei modd det der men du må få fiksa den andre lykta å døra :) her har du et par bilder av ca. samme felgen, men mangler dekk rundt å senterkopp men det fikser du lett.. http://img129.echo.cx/img129/1598/136oa.jpg http://img129.echo.cx/img129/5880/216nd.jpg mvh Maaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 tusen takk maaa!!! skal se om jeg får gjort noe med dette!!!:D Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg