Jensemann Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg vet og håper jeg kan regne med meg selv at hvis jeg vet jeg kjørte for fort forbi en måling og ikke stoppa, så ville jeg ikke gassa på enda mer for å tro at jeg ville slippe unna. Correct me if I'm wrong, men bare en tanke jeg fikk når jeg leste posten. Da tar jeg å retter på deg jeg:) Har en kompis som gjorde dette og slapp unna. Men han er lite frisk da.. Hadde 170km/t forbi kontrollen, de nådde aldri å lese skiltnummeret... Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hehe, der fikk han straff. Jævla tullingen holdt på å treffe meg så! hehe Hehe! Fikk med meg den oxo ja! Det begynte med at jeg sto på Shell brakerøya med en del folk. Så kommer det 2 politibiler (en sivil, og en uniformert) forbi i full fart. Så jeg skrur på politi radioen. Der var det liv! Han kjørte visst rundt om kring på tranby før han tok mot pukkverket (i skogen ovenfor liertoppen). Rett etterpå kom det melding på radioen: Bilen ligger nå på taket, send ambulanse :coplight Så ble det jakt med politibikkjer og ørten politifolk rundtomkring i skogen der oppe. Han hadde visst også løpt over e18 og diverse. Enda godt idioten ble tatt! Litt senere dro jeg opp for å se på bilen, men da var den på en falken bil på vei nedover. Så det var bare å snu, å kjøre etter:D Lurer på hva faen han tenker med? stikke fra purken i en neon? for en idiot. Skilt nr var jo ikke akkurat vanskelig å få med seg heller. Da den stort sett besto av samme tall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg