Gå til innhold

Kommer ikke videre på GT4. Trenger hjelp!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har et problem her. Har tatt alle løpene på beginner og professional events uten om det siste på professional. Her står det fremdeles at eg må gjer ferdig alle de andre løpene på beginner og professional før eg kan fortsette, men det har eg jo gjort. Kva kan være problemet?

[X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du måste ha gull på alle i Beginner og Proffesional för att komma till Extreme. Du kan alltså ikke köra 9 av GT World og bryta den sista, utan du måste köra alla.

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

espsko: Nei har vunnet alle. Skjekket dette fleire gonger, men siden ingen har ein aen løysing må eg kanskje sjekke igjen. Trur ikkje eg oppdager noko nytt men...

Musti: Her er det ikkje snakk om å komme til Extreme, men at eg ikkje får kjørt siste løpet på Professional fordi spillet mener eg ikkje har vunnet alle di andre løpene på Beginner og Professional.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel ikke spille noen rolle om du har kjørt løpene på A- eller B-spec? Jeg har kjørt endel løp på B-spec, men har ihvertfall ikke merket noen problemer som en følge av det. Kan ikke finne noe i manualen til spillet som skulle tilsi at det spiller noen rolle heller?

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et problem her. Har tatt alle løpene på beginner og professional events uten om det siste på professional. Her står det fremdeles at eg må gjer ferdig alle de andre løpene på beginner og professional før eg kan fortsette, men det har eg jo gjort. Kva kan være problemet?

kjørt alle merke løpa?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein

er temmelig sikker på at problemet er at du har entret ett eller flere race uten å fullføre dem som en "cup" men som ett og ett løp.Altså alle løp hvor det er "championship" så må du kjøre "championship" hjelper ikke om du har gull på alle som singel om du ikke har kjørt "start Championship"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er temmelig sikker på at problemet er at du har entret ett eller flere race uten å fullføre dem som en "cup" men som ett og ett løp.Altså alle løp hvor det er "championship" så må du kjøre "championship" hjelper ikke om du har gull på alle som singel om du ikke har kjørt "start Championship"

Her ligger nok problemet ja. Var ikkje klar over at man måtte kjøre alle championshipa. Får gjer ein liten innsats her da. Takker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider