Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Originally posted by rdl jaja.... jeg går ut i fra at dere faen ikke tørte å stille opp. for å bli flisa av ei flis vel?.. Eneste jeg så var essex, og Lillegud. "TROR JEG" men essex tørte jo heller ikke å sette seg bak rattet... Ble væffal ikke beseiret de 3 heatene jeg kjørte... beste tid i kveld på mørkekjøring var 34:86.. Er det noen som har planer om å bli med på en challenge snart=... eller skal vi bare sitte hjemme og sutre over hvor jævli livet er?.... Kjørte faktisk 34.86 på første forsøk på den/de nye banen/kartene, attpåtil med en sinnsykt understyrt kart. Har 5 gratis billetter så jeg får vel dukke opp snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Hei, Kom helt fra sandefjord jeg, for å kjøre gocart... så det så... :D Originally posted by rdl jaja.... jeg går ut i fra at dere faen ikke tørte å stille opp. for å bli flisa av ei flis vel?.. Eneste jeg så var essex, og Lillegud. "TROR JEG" men essex tørte jo heller ikke å sette seg bak rattet... Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 neimen greit da sier vi det da!... 5/4 er vel tror jeg siste gangen dem arangerer blacklight kjøringa. eller enda bedre om dere vil.... 24 denne mnd..TROR jeg.. så har den saturday-night fever. dvs. betal 400kr kjør så mye dere vil.... Hva om noen stiler opp der da?... Når har dere jaggu meg god tid oxo... TIL ORB: Det klarer du helt sikkert.... 34:40 er det laveste jeg har kjørt på denne banen det var før jul og bakken var iskald. endte med mere rally enn teknisk gocart.. men anyways.. I gå rvar det helt på trynet da jeg + 2 gutter + 5 jenter slapp på banen!: når du treffer damer i nesten 40km/t STILLE stående i svinger og shit... men som sagt. Hva med arrangere et treff snart da?.. eller gidder faen ikke folk å bli med på en drit her? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 saturday night fever ?? NÅR?? hehe. blir med jeg. gokart er morro selv om jeg ikke kan kjøre ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Originally posted by rdl neimen greit da sier vi det da!... 5/4 er vel tror jeg siste gangen dem arangerer blacklight kjøringa. eller enda bedre om dere vil.... 24 denne mnd..TROR jeg.. så har den saturday-night fever. dvs. betal 400kr kjør så mye dere vil.... Hva om noen stiler opp der da?... Når har dere jaggu meg god tid oxo... TIL ORB: Det klarer du helt sikkert.... 34:40 er det laveste jeg har kjørt på denne banen det var før jul og bakken var iskald. endte med mere rally enn teknisk gocart.. men anyways.. I gå rvar det helt på trynet da jeg + 2 gutter + 5 jenter slapp på banen!: når du treffer damer i nesten 40km/t STILLE stående i svinger og shit... men som sagt. Hva med arrangere et treff snart da?.. eller gidder faen ikke folk å bli med på en drit her? Det er synd at det er så stor variasjon mellom kartene det blir vanskelig å sammenligne fra gang til gang. Men utavmæsljælopplevelse er det nå likevel :D 24 denne mnd..TROR jeg.. så har den saturday-night fever. dvs. betal 400kr kjør så mye dere vil.... Hmmmm, bedre enn 8stk. 0,4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Originally posted by rdl 24 denne mnd..TROR jeg.. så har den saturday-night fever. dvs. betal 400kr kjør så mye dere vil.... Hva om noen stiler opp der da?... kan noen bekrefte denne datoen? må nesten bli med på noe sånt. kan tenke meg at det kan bli en del folk og dermed en del venting mellom heatene, men-men Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Dette leste jeg på HHK sin hjemmeside... Saturday night fever: Kjør så mye du vil for Kr.400,- Dette gjelder fra kl.18.00 og frem til vi stenger kl.22.00. Dette tilbudet gjelder alle den 22.03.03 BE THERE!!!!!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Originally posted by rdl neimen greit da sier vi det da!... 5/4 er vel tror jeg siste gangen dem arangerer blacklight kjøringa. eller enda bedre om dere vil.... 5/4 er ihvertfall IKKE jeg der.. Bil på Bane da vet du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 muligens ikke jeg heller.... håper jeg rekker å få lapen til da... jeg har 8 dager på meg å ta lappen til det blir treff... det skal jeg klare... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg