Gå til innhold

Noen tips takk.

Ranger emnet

Celica lover

Anbefalte innlegg

toyota gjemt over ruller langt veit om flere celica'er som har rulet 400K uten å ha store problemer men vil ikke foreslå å kjøpe noe som har gått så langt.

jeg er 17 nå og har kjøpt meg 90mod st182

jeg kom over et fint eksemplar etter å ha lett på nettet nesten et år

men må regne med litt da på gamle biler som at det er noen slite deler som må byttes! jeg må jo bytte et drivledd og bremsene bak på bilen jeg kjøpte meg men det er helt greit når resten av bilen ser bra ut, sjekket ut mange før jeg bestemte meg og det er mue rart der ute av eiere som ikke har vært forsiktig med bilene sine. var å så på en som var lakert ute uten telt den var stygg i lakken og jeg fikk beskje at den var lakert på verksted. ta alt med en klype salt når du snakker med folk som selger. Få med deg en mekaniker eller en som driver mye med bil når du skal kjøpe en gang, eller naf-kjøpstest da.

Vis du lurer på noen småting så er det bare å sende PM

Toyota Sportscar Owners Group Norway

TS-ogn forum

*5 linjer burde vært nok for alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Angrer litt på at jeg bare kjøpte 1.8 liter'n nå ja :P Skulle tatt en GT-4, men den får komme senere... :pray Min er oxo helt original, med unntaket av luftfilteret ;) Skal bli digg å få pimpa'n opp litt. Legg gjerne ut litt bilder av bilen ut og innvendig alle sammen så jeg kanskje kan snappe opp no kule ideer =)

Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel nesten si at jeg har falt for 2000 m.o.d

det er lissom noe med den som 94-98 m.o.d ikke har

Kan hende at jeg går for en "Celica 2000 1.8 coupe" eller en "Celica vvti T23"

Celica I :pray you

Bare til informasjon:

I norge er det kun 2 utgaver av siste generasjon celica. Det er den "vanlige" 1.8 143hk celica'n med vvt-i motor (som blir referert til som "celica"), og så har du "celica t-sport" med 192hk og vvtl-i motoren.

I andre land har de gitt bilen litt mer "fancy" navn. I usa heter basis utgaven CELICA GT, mens t-sport'en heter GT-S. CELICA GT'n fikk du kjøpt i usa med trommel bremser bak, manuelle vinduer osv. Helt latterlig. Celica'ene i USA har faktisk mindre hestekrefter enn de vi har her i norge også.

Og hvis du ikke har fått det med deg enda, så har toyota norge tatt MR2 og CELICA ut av sortimentet - akkurat som toyota i USA. Så prisene på siste generasjon vil nok holde seg bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider