Gå til innhold

Selges!

Ranger emnet

vectra.turbo

Anbefalte innlegg

Har akkurat kasta en bil og sitter da igjen med litt deler.

B23a ukjent tilstand

ruter

diverse blått interiør, har ikkje baksete

omtrent alt av kaross deler var anten rusta eller bulka så det er ikkje noke og ha.

Brodern har en 240 turbo som han lurer på og selge

Original nyoverhalt b21et, turboen er nett komt fra gik turbo så den er "ny"

ellers er der rust på bilen, har ikkje sett over den så eg veit ikkje kor masse.

spør viss det er noke :)

1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt)

1977 Volvo 242L

1977 Volvo 244 Jubileum

1987 Volvo 740\760 TIC

MDS ãr bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selges i deler viss ingen vil ha heile bilen. Grillen er kroma og egentli veldi fin, listene er vekk.

det som kan være interessant er:

86 spegla

Speedometer med turteller

diverse instrumenter (turbotrykk ++)

4+OD girkasse

interiøret er blått og ser bra ut ved første øyekast :) har ikkje studert, mangler baksete

er sikkert meir eg ikkje kjem på :rolleyes:

1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt)

1977 Volvo 242L

1977 Volvo 244 Jubileum

1987 Volvo 740\760 TIC

MDS ãr bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er min bil han prøva å selge. Huska ikkje kor langt den har gått men det er over 200k,motoren har gått 2runder i sentrum etter skifting av stempelriger,lager,pakninger,turbo osv...Dette har kostet meg litt over 12000 i deler.Girkassa er frå en 760turbo,km på den er ukjent for å få den til å passe er spakstellet korta litt +saga litt større hull i kardangtunell,rele til od er ikkje oppkobla.Det står recaro stoler(sliten passasjerstol)foran, og et endeledd er utslitt. Bilen er full i bulker,derfor har eg sprøyta den med mørk grå fyller som er matt å klistra på nåke harry-tape styr.Har hatt innbrudd i bilen å dei som har vert der har dratt ut turbotr.måler voltmeter og amperemeteret eg hadde der samt ødelagt litt rundt derfor vurderer eg å selge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår