Plixzard Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hei! Imorgen skal jeg send penger over western union. Hvordan foregår det? Gjøre jeg dette i lokalbanken? Er det sikkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hei! Imorgen skal jeg send penger over western union. Hvordan foregår det? Gjøre jeg dette i lokalbanken? Er det sikkert? Det er akkurat så sikkert om at du setter penger inn på kontoen til en nordmann (bortsett fra at mottager'n er et stykke unna). Du får nok gjort overføringen i banken, men hvis du får gjort det over nettbank er det garantert billigst. (skal ikke se bort ifra at posten skal ha minst 100,- for å gjøre jobben) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plixzard Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Skjønner. Men alt sammen er overvåket av ebay og han mannen er registrert bruker og alt. På mail fra ebay så virker alt helt sikkert. Er det det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Skjønner. Men alt sammen er overvåket av ebay og han mannen er registrert bruker og alt. På mail fra ebay så virker alt helt sikkert. Er det det? Det sikreste er PayPal. Hvis selger har lyst nå så kan han bare ta pengene dine og la være å sende deg tingen du har kjøpt. I verstefall for han så får han en negativ kommentar fra deg. Bruker du PayPal er mulighetene mye større for å få pengene tilbake. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Du går inn på bidpay.com og betaler med visa. Det bli da skrevet ut Western Union money order som leveres på en uke. Men, dette er ikke sikkert og Paypal er mye bedre. Se på feedback hos selger for å se om han er til å stole på. Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg