Gjest kaz Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Sier meg nesten ferdig med min nå. Noen kommentarer please?? Finner modden på side 3. Side 2, mener du? :) Eller er jeg trøtt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 tror heller d er han som er trøtt ;) :p hehe Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Side 2, mener du? :) Eller er jeg trøtt.. Hehe. Ja det var nok jeg som var trøtt ja! Side 2 Noen kommentarer please??? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 CaPs_On.....GÅ Å HENG DEG I ETT DØDT TRE! Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 CaPs_On.....GÅ Å HENG DEG I ETT DØDT TRE! La det være. vi er ferdig med det der nå! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 kysho: den diskusjonen er død nå. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Å herregud, sakt unnkyld til ALLE nå. Slutt med flaminga da. Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Å herregud, sakt unnkyld til ALLE nå. Slutt med flaminga da. du er tilgitt, hehe er bare ikke alle som har fått med seg at denne diskusjonen er over. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ser det der. hehe. Men men, man får no bare takkle det:) Kansje jeg er så dom som å bli med og:D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amored Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ble med på konkurransen her jeg :D Jeg går ut fra at alle vet åssen bil så ut før...? Uansett... Sånn ser den ut nå...: Peugot 205 (modda) Siter Amored's Place (nede) Tina er fin hu!!! :D SsseXy! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hiver meg med. Noen som synes jeg bør øke til 17" felger? Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 haha, jævlig bra!.. kanskje du skal hive på noen 17" bling bling felger?? ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 haha, jævlig bra!.. kanskje du skal hive på noen 17" bling bling felger?? ;) Jupp og kanskje rosa neon lys under :D Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Jess! Perfekt då! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Ble med på konkurransen her jeg :DJeg går ut fra at alle vet åssen bil så ut før...? Uansett... Sånn ser den ut nå...: Peugot 205 (modda) Hoff, lensflare! Av med de da.... :( Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg