Olsen_nissan Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Ser det der. hehe. Men men, man får no bare takkle det:) Kansje jeg er så dom som å bli med og:D Happy ending :naaaws :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hoff, lensflare! Av med de da.... :( Hva er egentlig galt med lensflare? Hvis man ikke har veldig sterkt lys mener jeg. Synes det er tøft med sånne effekter jeg da sombrero Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hva er egentlig galt med lensflare?Hvis man ikke har veldig sterkt lys mener jeg. Synes det er tøft med sånne effekter jeg da sombrero Det kan gi en blendene effekt. Det vil si at vi blir sittende å fokusere på på den "kule" lensflaren og "glemmer" litt å se på det som egentlig er gjort bilen. (Dette er rett og slett teori! Har media på skolen, så... :)) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amored Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 ToRReS: Ingen positiv tilbakemelding? :( *snufs* hehe Siter Amored's Place (nede) Tina er fin hu!!! :D SsseXy! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Da legger jeg ut min WIP. Har ikke kommet så langt enda, så det er ikke sikkert at bilen vil bli noe lignende dette en gang. Er ikke helt fornøyd. er ikke mye og få tilbakemeldinger på enda, men la gå. noen som vil ut med noe så ikke vær rædd. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Det kan gi en blendene effekt. Det vil si at vi blir sittende å fokusere på på den "kule" lensflaren og "glemmer" litt å se på det som egentlig er gjort bilen. (Dette er rett og slett teori! Har media på skolen, så... :)) Ja ok, da veit jeg det.. Takk Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 C_West: Så veldig bra ut det! Sinna, kul front!! Men skal fronten være sann skjev og er ikke luft inntaket i fronten bitte litt for mye til høyre? Gleder meg til å se den ferdig! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Gjort litt småfix på min mod. Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Da legger jeg ut mitt bidrag. Er ikke ferdig enda, men komentater mottas med takk! Forandrett litt på den siden sist... Nye felger, nytt skilt og sota ruter. Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Ja ok, da veit jeg det.. Takk Hehe... Jo, værsøgo :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 slik ble den tilsullt, helt på tryne.... må være den støggeste bilen jeg har klart å lage til :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 HemiCuda: Blir mye bedre hvis du kutter ut fronten, bakfangeren og heller forstørrer de litt. Og listene, speil og blinklyset til org farge igjen og mørkere farge på spoileren! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsi87 Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 snart fedig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Kjappt forslag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikG Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 her er min. Gjort en del med den. Første gang jeg har brushet. Siter Celica gt4 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14432 Starlet EP91, snart Glanza http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=29628&st=0&sk=t&sd=a&hilit=glanza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg