MSpeed Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 jaja, fikk slengt sammen denne på en halvtime... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 MSpeed er vinneren;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toON Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 haha.. you go girl... denne må du vinne Siter http://www.team-htr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 *ler rævva av meg* U`ve got my vote Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 hehe, jo takker folkens, setter pris på det:D fiksa litt på den og vraka den litt mer jeg:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 mspeed d hadde vært fett om u hadde fått til at ett av front lysene hadde hegt utaforr!! l ledningen!!:P:P skjønner hva jg mener? litt rotete forklaring. menmen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 "Oki first of all before ANYONE critisize the rims and angle and stuff, I did all this on purpose , the reason is this , As you see in this picture you can clearly see that the rear rim has a very high negative chamber , its a "STYLE " in japan that's been made on theese cars, I bet loads of you ppl have seen this, I wanted to create this STYLE" on my PEUGOT and IMO I think it looks awesome , I wont excpet anyone to think the same , but this is something I just had to do , No one has EVER don this to a chop , as I have seen , still hope you will like ti though" sorry christer, måtte bare:D vet du tar den spøken, er det noen andre enn MSpeed og Glac som tar den ? anyways; her er choppen min, 30min mvh |.nedi.| Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 lol - sykt luftfilter, *ler meg skakk*.. :titties: kjapp som f*en! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 *ler* konge den der kaz, men min var fetere hehe kult å se noen "useriøse" chopper innimellom :D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 hmm fant ikke edit knappen på wip inlegget mitt så da legger jeg ut den siste updaten her: tror jeg er ferdig. mulig jeg bytter felger siden man ikke kan se bremseskivene bak på den her. Kommentarer?? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 C_West: Sinnsykt kul pug. Kunne kanskje vært litt lavere på sia og bak, siden den er så lav foran. Og et annet sideskjørt som passer litt bedre til fronten kanskje? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 C_West: Sinnsykt kul pug. Kunne kanskje vært litt lavere på sia og bak, siden den er så lav foran. Og et annet sideskjørt som passer litt bedre til fronten kanskje? Tusen takk jepp. Enig der, den er alt for lav forran i forhold til siden og bak, men orket ikke gjøre noe bak. og noe større sideskjørt trur jeg bare ville sett dumt ut. Er jo strengt tatt ikke store detaljene på fronten da? Så jeg synes nesten sideskjørtet passet ganskebra mot fronten jeg, men ok takk for konstruktiv kritikk. Skal ha det i bakhodet neste gang:) Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Dette ble bra ;) Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Get low.. Golf1 german style.. heh.. gadd ikke å bruke mer tid på den :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg