Gå til innhold

konk #22!!

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

• Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hihi, halvparten av modsa kan ikke bli tatt med pga størrelsen er feil.. kuwlt yodude

Vel, jo kjappere man kårer en vinner jo kjappere får folk starta på ny konk, det var jo veldig hastverk sist.. så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Oki first of all before ANYONE critisize the rims and angle and stuff, I did all this on purpose , the reason is this ,

As you see in this picture you can clearly see that the rear rim has a very high negative chamber , its a "STYLE " in japan that's been made on theese cars, I bet loads of you ppl have seen this,

I wanted to create this STYLE" on my PEUGOT and IMO I think it looks awesome , I wont excpet anyone to think the same , but this is something I just had to do , No one has EVER don this to a chop , as I have seen ,

still hope you will like ti though"

sorry christer, måtte bare:D vet du tar den spøken, er det noen andre enn MSpeed og Glac som tar den ?

anyways; her er choppen min, 30min

pug.jpg

mvh |.nedi.|

Ohh den der er drit tøff da, sinnsykt rå haXX00r 1337tz00r, får min hAx stemme jah:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mod kommer opp senere i dag :)

selv om komp'en er ferdig.

skal gå for et litt "clean" design.

ellers: mspeed: hva med en versjon hvor den mangler en felg?

edit:

her er min pugg edition:

pugg_2.jpg

Den er:

Taksenket

Seksjonert

Senket

samt, har strekt frontspoiler, hekkspoiler og kanalene i høyde.

jeg endret også farge, samt fikset på kontraster.

ps. giddet ikke å fjerne "bushen" i vinduene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider