ToRReS Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Synes du hadde fått til passformen greit på den der jeg! now, COLOR it! :) Søren og HemiCuda, JEG skulle jo være først :( Denne var dritkjapp, som dere ser er alt manmade utenatt logoene der.. hadde det ganske kult egentlig, tok helt av, men så så jeg at den kunne bli litt stilig og rodde meg litt inn igjen. Men alt er skakt å usaklig. :D Im out :P (ti tegn) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg kan være med jeg også...? :) Starter med et bidrag etter middag som er ca klokken 18.30 hvertfall... legger det vel ut iløpet av kvelden, men er vel lagt ut før 17.00 i morra hvertfall. Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Du rekker nok fristen som er langt uti juni da ja :) Synes det burde være flere deltagere, det har jo gått over 5 minutt siden konkurransen starta?! :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 HUSK at dette er en WIP da:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 FERDIG Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Im out :P (ti tegn) Me2 (*tiiiii*) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Me2 (*tiiiii*) neida, dere er med:) dere har kommet med endel gode modder! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Her kommer min WIP. Jeg klarte å glemme å save photoshop fila, angry så nå må jeg bare fortsette på det bildet her. Orker ikke å begynne på nytt igjen. Kommentarer? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Flere gode bidrag her ja! Søren også... Kom en grønn før min... doh Jaja... Bytte av farge kommer ikke på tale sombrero Mitt bidrag er litt vel grønnt, kanskje litt urealistisk, men jeg lager litt konkurranse hvertfall... Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvokid Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 hehe... her kjem vel det dårligeste bidraget.. men men... har ikke photoshopa før :rolleyes: Siter - Volvo 940 LT, 1997 modell - - Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) - Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 update på min.. kom gjerne med kommentarer :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Sinnsyk og Supraguy har klart de beste her synes jeg. Supra, liker din som "clean". Men clean er jo også bare clean, men den ser realistisk ut.. Fargen passer også. Sinnsyk: FETe felger :D Synes den ble litt flat og småkjedelig bakover på siden. Smash på en vinyl eller mer refleksjoner? Lett for at det blir fake med slik vinyl dekor da men.. hm Ågså, er bilen under construction, eller haru glemt å brushe bakfangern? :) Lykt-bytte vil også føre til et mer hissig uttrykk, det gjelder alle. thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 takk for det kaz :) hehe, brushe en jævel til bakfanger? :P hehe.. skal se om j finner på noe på siden.. veit den ser flat ut.. men har ik jobba mer enn ca 40-50 min på den :) Sinnsyk og Supraguy har klart de beste her synes jeg.Supra, liker din som "clean". Men clean er jo også bare clean, men den ser realistisk ut.. Fargen passer også. Sinnsyk: FETe felger :D Synes den ble litt flat og småkjedelig bakover på siden. Smash på en vinyl eller mer refleksjoner? Lett for at det blir fake med slik vinyl dekor da men.. hm Ågså, er bilen under construction, eller haru glemt å brushe bakfangern? :) Lykt-bytte vil også føre til et mer hissig uttrykk, det gjelder alle. thumpsup Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Starta på en jeg og! Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg kommer til å modde den etter skolen :naaaws :naaaws :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg