HemiCuda Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Enkelt og greit fikk det ikke med meg, sorry doh imens jeg poster, så kan jeg vel spørre om fronten på min WiP... ser det okay ut? O.o Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Dritfet Kaz! Beste jeg har sett fra deg, du utvikler deg stort! Eneste jeg ser er at kanskje panseret var litt dårlig, sett MSpeed sin CF-tutorial? Ellers er bilen bittelitt for lav for min smak, tenker da på dekk i forhold til hjulbue. Litt rart at ikke bakfanger er like lav som sideskjørt og frontfanger... X Slike kommentarer LIKEr jeg! :) Takk takk. Har drevet med PS siden 5.0, så jeg kan programmet sånn passe... Men har ikke drevet så mye (eller seriøst) med å modde biler. Ja, starta på bilen bare på kødd egentlig, så har jeg brukt tiden på å rette opp fram og tilbake og det har blitt skakkt og sykt overdrevet. Panseret er rester av det tullet jeg starta med, derfor er det sugent. Men det ekke karbon sier vi, men bare svart. Type mr.bean bilen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 fikk det ikke med meg, sorry doh imens jeg poster, så kan jeg vel spørre om fronten på min WiP... ser det okay ut? O.o Syns ikke formene på fronten passer med resten av bilen. Og så er det feil farge. Ellers bra! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 ikke lett å inne en front som passer denne bilen... får prøve videre... den som er på det forige bildet er fra en Dodge Durango.. så kanskje ikke særlig sportspreg :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Aldri sett en penere og mer fornøyd pissjå. Denne er ikke seriøs, om dere ikke gjetter det. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Aldri sett en penere og mer fornøyd pissjå. Denne er ikke seriøs, om dere ikke gjetter det. :P Dette må være vinneren :) :) :) :) :) Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 min wip, hvordan ser den ut til nå ? :p http://www.home.no/tjommy/BIIIIIILEN.PNG :) Siter - Honda SFX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 min wip, hvordan ser den ut til nå ? :p http://www.home.no/tjommy/BIIIIIILEN.PNG :) sorry men syns den ligna på en voldtatt syke bil:S u-nyaktig klipping(spesielt rundt speilet). lyktene er alt forstore til bilen! fargen var fet da! men stå på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Hahaha :) får fiksa an litt då :p Siter - Honda SFX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 barra litt XD an såg litt.... uh.. spesiell ut... me den fronten :p menneh, gidda laga brite av an da, e jo dei så laga varebil av alt.. tiloåme sånn liten Ford Ka... O.o Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg er med, bilen kommer om några timmar ;) Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 da var min ferdig på side 2.. orka ik mer av denne bilen, så resultatet ble ikke så bra.. fint med kommentarer :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoylen Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Dette er første gang jeg er med på denne konkuransen.. er nybegynne på PS så hvor bra det ble vet jeg ikke.. Feedback tas i mot med takk!! :) Her er større versjon ---> http://home.no.net/stoyl1/Peugot.jpg Feedback vil jeg fortsatt ha.. Siter 89 Audi Coupe Quattro 91 Toyota Celica GT 86 Audi 80 cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 den så faktisk bra ut :) men kan ik si noe enda.. må legge ut større bilde, så folk ser hva du har gjort.. Dette er første gang jeg er med på denne konkuransen.. er nybegynne på PS så hvor bra det ble vet jeg ikke.. Feedback tas i mot med takk!! :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 får jeg bli med nå? er kanskje litt sent men!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg