Sin Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 får jeg bli med nå? er kanskje litt sent men!:( Aldri for sent! 13. juni er fristen! Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 13juni ?? da skal faenmeg jeg og få levert noe Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 dette er en konk som går etter de gamle reglene:)dere kan reglene, så det er bare å sette igang, jeg er med:D dere skal modde dette bildet. fristen er til 13 juni. lykke til!:) Der ser dere! har ikke kommet noe særligt lengre! Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 ble bra det der sin, men j synes d er noe feil med øyelokka.. Der ser dere! har ikke kommet noe særligt lengre! Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Ok folkens, her er min da... :naaaws Sånn, dekalene borte.. Dette trur jeg blir det endelige bildet... (trur jeg) skiver klarer jeg ikke.. Noen som har bilder av noen kule bremseskiver? For jeg finner ikke bilder med kule felger på biler... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 MrFord: Var rå den! :) Men felgene uten bremser og dekalene trekker ned. Du burde senke opacity på dekalene eller trykke overlay. Og så mangler du svart etter senkinga på bakfangeren og sideskjørt. Luft uttaket var litt feil farge. Og for mørk soting. Dette kan bli bra!!!! Stå på! Sinnzyk: Den ble sinnsykt bra. Har ikke noe og si på den thumpsup Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 FIN den derre, Sin! det ENESTE jeg kan peke på er at det henger igjen litt rødt bakerst på bakfangern. Ellers helt knalL! ikke overdriv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 ble visst ik ferdig allikevel.. gjorde om litt farger og sånt :) men nå er j done :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 takk for det supra :) MrFord: Var rå den! :) Men felgene uten bremser og dekalene trekker ned. Du burde senke opacity på dekalene eller trykke overlay. Og så mangler du svart etter senkinga på bakfangeren og sideskjørt. Luft uttaket var litt feil farge. Og for mørk soting. Dette kan bli bra!!!! Stå på! Sinnzyk: Den ble sinnsykt bra. Har ikke noe og si på den thumpsup Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 men nå er j done :) Yeah RIGHT! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 jaja :P er det nå :P orker ikke mer :naaaws Yeah RIGHT! :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hahah, i dag har jeg kjedet meg ass, Dalla MYYE fram og tilbake med denne nå, endte til slutt opp med stygge rims og MYE refleksjoner ;D Lekte meg med refleksjoner å lærte endel nytt. vel. UPDATE: Edit: tror aldri jeg har fått til så bra netting og frontfanger. Nettingen ser for første gang realitisk ut, i mine lyne. (JA, den ER skakk i fronten.) kjempe modd.. digga fargen og fangeren... men står bak-felgen feil?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Er det lov å forandre på bilen etter at den er lagt ut? Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Er det lov å forandre på bilen etter at den er lagt ut? ja, bare å forandre...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Det her var da bombe, neonmuffler av ale også. Bare pga. av de nye reglene. OMG. Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg