Olsen_nissan Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Det her var da bombe, neonmuffler av ale også. Bare pga. av de nye reglene. OMG. HAHA LoL, hva har neon gjort feil nå a? starta en ny konk med de gamle reglene er det noe feil ved det? heng deg a fucku ser ikke ikke problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Det her var da bombe, neonmuffler av ale også. Bare pga. av de nye reglene. OMG. jeg trodde min norsk rettskriving var elendig... OMG HI2U!!! ASL?? HOW R U?!?!?!?!?!?!?!!!!!1111oneoneoneelleventyone OMGWTFBBQ!! å hva gjør det om vi andre som ikke er med på den andre konkuransen har en annen imens den nye er barre for de som kom videre, har vår egen lille konkurranse? har vi ikke lov til å ha det gøy? skal all modding å morro stoppe imens de 6 som kom videre får lov til å modde? bruk hue litt da din gjøk... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Det her var da bombe, neonmuffler av ale også. Bare pga. av de nye reglene. OMG. skaff deg et liv a! gå å spell gt4 du chicken er nok bare deg som har noe imot at jeg starta denne konken :rolleyes: Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hm, det er visst jordbæruke ser jeg. :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Tyvärr så kan ni slett meg fra denne konkurransen. PC:n kashade idag igen og jeg får den nye på tisdag :( Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Dette er min WiP: Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Skjermene så realistiske ut, men håper du bare skal rett fram :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zn00z Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hei.. ganske fersk i dette forumet og hilser til alle :D Mye kult her! HAr selv vært å mekka litt photoshop på nmcf.net, men det var morro å for første gang prøve å modde en bil. Her er mitt bidrag: Orginal størrelse: http://i7.photobucket.com/albums/y260/zn00zmum/205.jpg Siter Liten MX-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Skjermene så realistiske ut, men håper du bare skal rett fram :) ;) Klart :P Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Skjermene så realistiske ut, men håper du bare skal rett fram :) sikkert Drag Racer :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 jaja! da var pegge done!:D er ikke akkurat no mester i photoshop for og si det sånn:) er ny i grenen! men har da fått til noe! kom med komentarer!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hmm, muligens et tett spørsmål. Men har du brushet stylingen? Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hmm, muligens et tett spørsmål. Men har du brushet stylingen? den er brusha, men ikke av han, se her Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hmm, muligens et tett spørsmål. Men har du brushet stylingen? Ser ikke sann ut. Hvis du hadde fått stylingen til å passe i ett med bilen hadde det blitt drit bra! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Synes det ser sånn ut jeg.. Enten så har han brushet det eller så har han cp fra en annen moddet bil som har brushet styling.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg