Exerqtor Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Så posten til neon først nå:p Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Ok for det første. Neonmuffler du er en onge som ikke tåler å tape. Det så vi i konkuransen Nedi lagde, gode regler men du kom ikke med for du hadde ikke bra nokk "Chop". Det tålte du ikke, synn for deg. Og dere andre som er litt kissups til neon, skaff DERE et liv. Har flere her på forumet som er VELDIG enige. Å dere kan bare roe dere ned. Mvh. Cappy Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 kissups? du er morsom du :p 1. Når ble det okay for drittunger som deg å slenge dritt, fordi vi andre har lyst å ha det gøy etter at vi ikke deltok eller ikke kom videre i den konkurransen som pågår, den er nå stengt for andre deltagere, så det ble enighet om at vi andre også skulle holde en liten konkurranse imens 5carbattle pågår. 2. å se hvilken oppblåst treskalle du oppfører deg som er ikke det samme som å være "kissup" til NeonMuffler, vi andre hadde.. en fredlig konkuranse her nå.. foruten deg, som bare skal slenge dritt. 3. du er en idiot 4. det er ingen regler som sier at man MÅ! være med i 5carbattle å ikke starte en egen liten konkurranse imens den pågår for de som kom videre. 5. du er en idiot. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Kan du drite i ell caps? Nå trodde jeg det var slutt på kranglinga mellom konkurransene.. dette er et åpent forum og ALLE kan lage seg sin egen konkurranse og jeg synes det er kjempe greit å ha en konkurranse for oss og, mens vi kan se de "proffe" lage bilan sine. Er jo drit kjett for oss å vente i en måned bare fordi dere tror dere styrer denne delen av forumet, hvertfall du caps. og det skrives "SYND" ikke synn Det virker mer som du bør roe deg ned, pell deg tilbake til din lille proffe konkurranse du lille tøffen :cool: Her kommer peugeoten min Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Ok for det første. Neonmuffler du er en onge som ikke tåler å tape. Det så vi i konkuransen Nedi lagde, gode regler men du kom ikke med for du hadde ikke bra nokk "Chop". Det tålte du ikke, synn for deg. Og dere andre som er litt kissups til neon, skaff DERE et liv. Har flere her på forumet som er VELDIG enige. Å dere kan bare roe dere ned. Mvh. Cappy "Ok for det første." - Når man skriver dette er det gjerne flere poeng man skal komme med, hvor er noen av poengene du vil fram med? Du kommer ikke med noen poeng her, bare beskyldninger som ihvertfall ikke passer inn på denne tråden. Skjønner at du gjerne vil svare de som er så innmari slemme mot deg og snakker stygt til deg tidligere i tråden. Men da har jeg et råd til deg som prøver å virke så voksen, nemlig at du burde ta det på PM istedenfor. Ved å poste slik du nettopp gjorde, virker det heller som at det er du som trenger å skaffe deg et liv, framfor deltakerne av denne konkurransen. Deltakerne her prøver bare å ha det litt morro de også, istedenfor å sitte og vente på at 5carBattle'en er over. Ønsker du å svare meg på dette innlegget, svar meg på PM. Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Ok for det første. Neonmuffler du er en onge som ikke tåler å tape. Det så vi i konkuransen Nedi lagde, gode regler men du kom ikke med for du hadde ikke bra nokk "Chop". Det tålte du ikke, synn for deg. Og dere andre som er litt kissups til neon, skaff DERE et liv. Har flere her på forumet som er VELDIG enige. Å dere kan bare roe dere ned. Mvh. Cappy 1. hvor gammel er du egentlig?? ser at du har flere skrive feil. 2. når ble DU administrator? 3. hvis du ikke liker at jeg har satt opp denne, så er det DITT problem! jeg gidder ikke diskutere dette lenger. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Caps: Tror denne debatten er avsluttet... Tror også de fleste er enige i at det var like greit å starte en ny konk mens 5carbattlen var i gang, slik at folk slapp å vente en måned... Skjønner ikke helt hvor denne aggresjonen kommer fra, men la oss nå være venner sombrero X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 En delvis lukket konk og en vanlig er nok for øyeblikket. Caps kan heller komme med sin når NeonMuffler sin er ferdig så blir alle fornøyde.... Konklusjon: X har rett la oss heller prøve å gjøre dety beste utav det meste... Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoylen Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Da var det oppdateringer på modden min!! Finner'n på side 4 elle no!! Kom med tilbakemldinger.. :) Siter 89 Audi Coupe Quattro 91 Toyota Celica GT 86 Audi 80 cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 kissups? du er morsom du :p 1. Når ble det okay for drittunger som deg å slenge dritt, fordi vi andre har lyst å ha det gøy etter at vi ikke deltok eller ikke kom videre i den konkurransen som pågår, den er nå stengt for andre deltagere, så det ble enighet om at vi andre også skulle holde en liten konkurranse imens 5carbattle pågår. 2. å se hvilken oppblåst treskalle du oppfører deg som er ikke det samme som å være "kissup" til NeonMuffler, vi andre hadde.. en fredlig konkuranse her nå.. foruten deg, som bare skal slenge dritt. 3. du er en idiot 4. det er ingen regler som sier at man MÅ! være med i 5carbattle å ikke starte en egen liten konkurranse imens den pågår for de som kom videre. 5. du er en idiot. seriøst Hemi, spar deg for det der. Neon: drit i det du og. caps: dette har vi snakket om, men hjelper det ? nå er det nok. rart ikke en ADMIN har hatt seg en tur innom og slettet masse piss fra diverse her. Neon: det var DU som startet denne tråden, da kan du rydde opp i den som jeg gjorde med min. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Krangelen er vel over nå. Alle kan slette innlegga sine så blir det mer orden her? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Synes det ser sånn ut jeg.. Enten så har han brushet det eller så har han cp fra en annen moddet bil som har brushet styling.. hmm, er det ikke lov og bruke ting fra andre biler på slike konker el? er tatt fra den bilen som neonmuffler har vist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 du kan copypaste til du spyr, bare du ikke stjeler fra noe som NOEN andre har moddet! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 seriøst Hemi, spar deg for det der. Neon: drit i det du og. caps: dette har vi snakket om, men hjelper det ? nå er det nok. rart ikke en ADMIN har hatt seg en tur innom og slettet masse piss fra diverse her. Neon: det var DU som startet denne tråden, da kan du rydde opp i den som jeg gjorde med min. uten om de "slemme" ordene, så har jeg ramset opp en del grunner til at denne tråden er startet, men kompisen din har vanskeligheter med og forstå ordet morro, siden han skal absolut begynne å klage å syte i denne tråden fordi at vi har en annen konkurranse imens den andre pågår, og som har blitt sagt tidligere i tråden, hvorfor skal vi vente i månedsvis på at 6 stk skal bli ferdige med sine før vi for lov til å ha det morro? så istede for å klage til oss som "forsvarer" konkurransen vi er i, så be kompisen din slutte å syte i denne tråden og prøve å slenge dritt. og jeg vil gladlig slette mine innlegg her dersom "caps" har fått pointet med denne tråden inn i hue sitt. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 du kan copypaste til du spyr, bare du ikke stjeler fra noe som NOEN andre har moddet! okei! det var fint! den kranglinga må bare slutte! mye av morroa blir ødelagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg