Robster Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Vurderer å lakkere front- og bakfangeren min, men jeg lurer litt på hvordan resultatet vil bli med spraylakk (på boks)? Vil dette holde eller flasse av etter tid? Burde jeg pusse ned disse "ruglene" så det bli en jevn flate, eller vil lakken/grunninga jevne seg over så disse ikke vises? Siter - `94 Opel Astra 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Rygga inni fler forda da??:) Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Du bør pusse ned fangerne ja, så du får en glatt overflate. Overflata blir alikevell såpass ruglette at lakken fester seg. Om du tar deg god tid, og gjør jobben nøye blir dette fint. All lakk på boks er 1 komponent, og lakk med sprøyte er 2 komponent. Dvs at lakk på boks er dårligere kvalitet, og om det blir utsatt for mye vær og vind, kan dette begynne å flasse. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robster Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Rygga inni fler forda da??:) Skjærsp dæ:p Du bør pusse ned fangerne ja, så du får en glatt overflate. Overflata blir alikevell såpass ruglette at lakken fester seg. Om du tar deg god tid, og gjør jobben nøye blir dette fint. All lakk på boks er 1 komponent, og lakk med sprøyte er 2 komponent. Dvs at lakk på boks er dårligere kvalitet, og om det blir utsatt for mye vær og vind, kan dette begynne å flasse. ok, takker for svaret, men det holder ihvertfall et par år, eller? Siter - `94 Opel Astra 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbster Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Har posta det samme selv.... se her! Siter Jeg tror det er noe gass i forruskeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 jeg har lakket plasten under selve fangerene på mine 90 fangere.. Forran har det flasset litt, men det er pga steinsprut. Bak er det fortsatt gull! Som en sa tidligere: gjør det skikkelig så blir det bra, selv med boks.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg