kzn Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 kanskje feil kategori å legge denne men vet ikke hvor ellers jeg skal legge den.. saken er det at jeg trenger tüv papirer på senkesettet mitt, og eiker.com skal ha 200kr for det... tenkte å høre med flere forhandlere om noen har det billigere eller gratis.... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 kanskje feil kategori å legge denne men vet ikke hvor ellers jeg skal legge den.. saken er det at jeg trenger tüv papirer på senkesettet mitt, og eiker.com skal ha 200kr for det... tenkte å høre med flere forhandlere om noen har det billigere eller gratis.... Sjekk med Eiker Motorshop, lurer på om ikke de forhandler B&G. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Sjekk med Eiker Motorshop, lurer på om ikke de forhandler B&G. har du i det hele tatt lest inlegget hans? står jo at EIKER skal ha 200kr, og at han vil vite om noen fler fører det merket! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 det gamle senkesettet mitt var fra b&g..det kjøpte jeg fra mobilsentrum.no / thansen.dk Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hvorfor fikk du ikke med papirer når du kjøpte det? eller satt det på bilen da du kjøpte den? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg bare ringte til Lesjöfors i Sverige så sendte de meg papirer gratis uten spørsmål. Super service i forhold til hva Eiker møkkashop kunne stille opp med. Bare vitser og utdritning å få da jeg skulle be om hjelp der. Her er en link: http://www.lesjoforsab.com/language_select.asp Trondheimsveien 62 NO-2020 Skedsmokorset Tel 47 63 87 10 60 Fax 47 63 87 10 69 Lesjøfors AS Er Lesjöfors-Konsernet`s representant i Norge. Lesjøfors AS ble stiftet i 1994 og har siden oppstarten utviklet seg til en naturlig samarbeidspartner for de fleste bransjer innen Norsk Industri. Vi er nå totalt 7 ansatte ved firmaets kontor på Skedsmokorset, og vi har ansvar for at våre kunder i det Norske markedet innen ordreoppfølging, kvalitet og teknisk support. Vi holder til i Trondheimsveien 62 like E6 ca. 20 km nord for Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hvis fjærene dine er røde, har jeg papirer på de:D Noen som vet om Biltilsynet godtar en 'dårlig' kopi? Er ikke i verdens beste tilstand papiret jeg har liggende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 tror jeg skaffer nye... blir uansett bra å få det godkjent.... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg