Gå til innhold

Norske forhandlere av B&G???

Ranger emnet

kzn

Anbefalte innlegg

kanskje feil kategori å legge denne men vet ikke hvor ellers jeg skal legge den..

saken er det at jeg trenger tüv papirer på senkesettet mitt, og eiker.com skal ha 200kr for det... tenkte å høre med flere forhandlere om noen har det billigere eller gratis....

- 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX

x 1992 Opel Vectra A 1.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje feil kategori å legge denne men vet ikke hvor ellers jeg skal legge den..

saken er det at jeg trenger tüv papirer på senkesettet mitt, og eiker.com skal ha 200kr for det... tenkte å høre med flere forhandlere om noen har det billigere eller gratis....

Sjekk med Eiker Motorshop, lurer på om ikke de forhandler B&G.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ringte til Lesjöfors i Sverige så sendte de meg papirer gratis uten spørsmål. Super service i forhold til hva Eiker møkkashop kunne stille opp med. Bare vitser og utdritning å få da jeg skulle be om hjelp der.

Her er en link: http://www.lesjoforsab.com/language_select.asp

Trondheimsveien 62 NO-2020 Skedsmokorset Tel 47 63 87 10 60

Fax 47 63 87 10 69

Lesjøfors AS

Er Lesjöfors-Konsernet`s representant i Norge. Lesjøfors AS ble stiftet i 1994 og har siden oppstarten utviklet seg til en naturlig samarbeidspartner for de fleste bransjer innen Norsk Industri. Vi er nå totalt 7 ansatte ved firmaets kontor på Skedsmokorset, og vi har ansvar for at våre kunder i det Norske markedet innen ordreoppfølging, kvalitet og teknisk support. Vi holder til i Trondheimsveien 62 like E6 ca. 20 km nord for Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider