FE3T Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Alpine PRA-H400 (prosessor med fernbetjeningsmodul) hilsen, Martin Kan du fortelle meg mer om denne fjernbetjeningsmodulen (modellnr osv) Eventuellt hive opp et par bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madda Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Hi, fernbetjeningsmodulen heter Alpine 4381 og var oppringinglig fremstillet til den gammel 3681 prosessor. Passer til PRA-H400 uansett. Den er extremt selden, pga. den ble kun utlevert til noen Alpine-forhandlerer og var aldri til salgs. Jeg har funnet min via Ebay. Uten den kan PRA-H400en kun betjenes på aparaten selv eller med en Alpine 7939 spiller (eller andre gammel "full Ai-Net" spillerer). Hilsen, Martin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Ground Zero plutonium 15" ,MTX forsterkere Kicker frontsett 2xbatteri, 2x1F kondensator og Kenwood dvd/tv osv. Skal gjøre en bedre installasjon i høst/vinter. Den bilen her er bare sinnsykt pen:P Skulle ønske jeg var så flink til å manipulere bilder, ser skikkelig kult ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Hi, fernbetjeningsmodulen heter Alpine 4381 og var oppringinglig fremstillet til den gammel 3681 prosessor. Passer til PRA-H400 uansett. Den er extremt selden, pga. den ble kun utlevert til noen Alpine-forhandlerer og var aldri til salgs. Jeg har funnet min via Ebay. Uten den kan PRA-H400en kun betjenes på aparaten selv eller med en Alpine 7939 spiller (eller andre gammel "full Ai-Net" spillerer).Hilsen, Martin. Ok, så den styrer kun instillingene på PRA-H400`en og ikke noe annet. Tenkte kanskje det var noe av typen HU lignende panel som også kunne styre volum,radio og CD veksler. DET hadde vært noe av interesse for meg siden jeg kjører 2 stk PRA-H400 i "master/slave" konfigurasjon med en noe defekt CDA-7939R (laseren har vel tatt kvelden) som kontroll enhet. Takk for titten forresten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Dette burde gi i teori utrolig bra SQ lyd!Er du fornøyd? Hva hadde du før? Tja, kom på nest siste i EMMA på Våler men det var egentlig 9600 spillern jeg hadde i da som gjorde, diskanter delt altfor lavt og litt sånt pluss masse støy pga. jording og slikt men med 8600n som står i nå så ble alt meget bedre:) Så er i grunn fornøyd nå ja, men er alltid noen småting som må fikses, kassa lekker litt og sånt, men satser på bedre plassering på ruudskogen:) Er faktisk ikke bare SQ som er rått, SPLn er ikke så gæli i det hele tatt heller, skal til tønsberg og måle i slutten av måneden Har ikke hatt så mye forskjellig før dette faktisk, fant ut at det var like greit p kjøpe orntli når jeg først skulle bytte ut alt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Alle har jo Focal, Helix, Kicker. Hmf. Flott med de som skiller seg litt ut, uten å kompromisse mht lydkvalitet! :D Selv kjører jeg: Pioneer 80MP 2 stk DynaBel forsterkere Cadence CVL-6K (200WRMS, 96dB sens, sier ikke mer! :P) Bazooka NOS8 sub (hadde ikke plass til annet...) Det hele spiller egentlig veldig greit, aldri hørt frontsett med mer punch enn CVL-6K'en. Går utrolig dypt også, de 6,5"erne! Og til slutt - Hvorfor kjøper folk Focal? Er det ikke greit at høyttalere tåler å bli BRUKT? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Alle har jo Focal, Helix, Kicker. Hmf. Flott med de som skiller seg litt ut, uten å kompromisse mht lydkvalitet! :D Selv kjører jeg: Pioneer 80MP 2 stk DynaBel forsterkere Cadence CVL-6K (200WRMS, 96dB sens, sier ikke mer! :P) Bazooka NOS8 sub (hadde ikke plass til annet...) Det hele spiller egentlig veldig greit, aldri hørt frontsett med mer punch enn CVL-6K'en. Går utrolig dypt også, de 6,5"erne! Og til slutt - Hvorfor kjøper folk Focal? Er det ikke greit at høyttalere tåler å bli BRUKT? :D :) hehe... du har ikke hørt Morel Elate.... :) 2x5 1/4" som har nedre frekvens på ca 65Hz og blir matet med 2x18w. og 4x6" med nedre frek på 45Hz og øvre frek på ca 145Hz med 2x37watt....dynamikk på sitt beste.....ampene har jeg ikke greid å få til å gå i klipping ennå... sombrero Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Alle har jo Focal, Helix, Kicker. Hmf. Flott med de som skiller seg litt ut, uten å kompromisse mht lydkvalitet! :D Selv kjører jeg: Pioneer 80MP 2 stk DynaBel forsterkere Cadence CVL-6K (200WRMS, 96dB sens, sier ikke mer! :P) Bazooka NOS8 sub (hadde ikke plass til annet...) Det hele spiller egentlig veldig greit, aldri hørt frontsett med mer punch enn CVL-6K'en. Går utrolig dypt også, de 6,5"erne! Og til slutt - Hvorfor kjøper folk Focal? Er det ikke greit at høyttalere tåler å bli BRUKT? :D Fikk settet for 1200kr pga. en forsterker som røyk gikk i innbytte. Måtte jo slå til når settet egentlig koster 5200! Men vurderer Morel nå etterhvert også da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Den bilen her er bare sinnsykt pen:P Skulle ønske jeg var så flink til å manipulere bilder, ser skikkelig kult ut:) Takk for det! Ganske enkelt egentlig å få til slike bilder i PS. Men man må planlegge litt og bruke stativ når man tar bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Alle har jo Focal, Helix, Kicker. Hmf. Flott med de som skiller seg litt ut, uten å kompromisse mht lydkvalitet! og med oppsettet ditt skiller du deg like mye ut som en bunadskledd person på 17.mai:) Det hele spiller egentlig veldig greit, aldri hørt frontsett med mer punch enn CVL-6K'en. Går utrolig dypt også, de 6,5"erne! du har ikke hørt mange frontsystem skjønner jeg :rolleyes: Og til slutt - Hvorfor kjøper folk Focal? Er det ikke greit at høyttalere tåler å bli BRUKT? denne gidder jeg ikke og komentere annet enn takk for latteren den trengte jeg;) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Div dynaBel i lille golfen :) Skal vel "trøkke" bra dette. Sjekk her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78580 Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 den der var bare syk... hvordan får du strøm til alt det der? Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Det står 2stk odyssey batteri av "værste" sort a 40kilo, og 6stk dynaBel BF4501 som driver 2 DY9210 hver. Håper da det kan lage litt liv :) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Sitat: Og til slutt - Hvorfor kjøper folk Focal? Er det ikke greit at høyttalere tåler å bli BRUKT? denne gidder jeg ikke og komentere annet enn takk for latteren den trengte jeg;) Må vel bare innrømme at BoomBoxx ikke sto først i køen.. Eller han gjore kanskje det, men fikk døra i tryne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 begynner å dra seg til... bare få inn de nye diskantholderne og spillern Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg