Gå til innhold

Hvilket anlegg har du i bilen?

Ranger emnet

locdog84

Anbefalte innlegg

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hi,

fernbetjeningsmodulen heter Alpine 4381 og var oppringinglig fremstillet til den gammel 3681 prosessor. Passer til PRA-H400 uansett.

Den er extremt selden, pga. den ble kun utlevert til noen Alpine-forhandlerer og var aldri til salgs. Jeg har funnet min via Ebay.

Uten den kan PRA-H400en kun betjenes på aparaten selv eller med en Alpine 7939 spiller (eller andre gammel "full Ai-Net" spillerer).

dsc02517small8rj.jpg

Hilsen, Martin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi,

fernbetjeningsmodulen heter Alpine 4381 og var oppringinglig fremstillet til den gammel 3681 prosessor. Passer til PRA-H400 uansett.

Den er extremt selden, pga. den ble kun utlevert til noen Alpine-forhandlerer og var aldri til salgs. Jeg har funnet min via Ebay.

Uten den kan PRA-H400en kun betjenes på aparaten selv eller med en Alpine 7939 spiller (eller andre gammel "full Ai-Net" spillerer).Hilsen, Martin.

Ok, så den styrer kun instillingene på PRA-H400`en og ikke noe annet.

Tenkte kanskje det var noe av typen HU lignende panel som også kunne styre volum,radio og CD veksler.

DET hadde vært noe av interesse for meg siden jeg kjører 2 stk PRA-H400 i "master/slave" konfigurasjon med en noe defekt CDA-7939R (laseren har vel tatt kvelden) som kontroll enhet.

Takk for titten forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde gi i teori utrolig bra SQ lyd!

Er du fornøyd? Hva hadde du før?

Tja, kom på nest siste i EMMA på Våler men det var egentlig 9600 spillern jeg hadde i da som gjorde, diskanter delt altfor lavt og litt sånt pluss masse støy pga. jording og slikt men med 8600n som står i nå så ble alt meget bedre:)

Så er i grunn fornøyd nå ja, men er alltid noen småting som må fikses, kassa lekker litt og sånt, men satser på bedre plassering på ruudskogen:)

Er faktisk ikke bare SQ som er rått, SPLn er ikke så gæli i det hele tatt heller, skal til tønsberg og måle i slutten av måneden

Har ikke hatt så mye forskjellig før dette faktisk, fant ut at det var like greit p kjøpe orntli når jeg først skulle bytte ut alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har jo Focal, Helix, Kicker. Hmf. Flott med de som skiller seg litt ut, uten å kompromisse mht lydkvalitet! :D

Selv kjører jeg:

Pioneer 80MP

2 stk DynaBel forsterkere

Cadence CVL-6K (200WRMS, 96dB sens, sier ikke mer! :P)

Bazooka NOS8 sub (hadde ikke plass til annet...)

Det hele spiller egentlig veldig greit, aldri hørt frontsett med mer punch enn CVL-6K'en. Går utrolig dypt også, de 6,5"erne!

Og til slutt - Hvorfor kjøper folk Focal? Er det ikke greit at høyttalere tåler å bli BRUKT? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har jo Focal, Helix, Kicker. Hmf. Flott med de som skiller seg litt ut, uten å kompromisse mht lydkvalitet! :D

Selv kjører jeg:

Pioneer 80MP

Det hele spiller egentlig veldig greit, aldri hørt frontsett med mer punch enn CVL-6K'en. Går utrolig dypt også, de 6,5"erne!

Og til slutt - Hvorfor kjøper folk Focal? Er det ikke greit at høyttalere tåler å bli BRUKT? :D

:) hehe... du har ikke hørt Morel Elate.... :) 2x5 1/4" som har nedre frekvens på ca 65Hz og blir matet med 2x18w. og 4x6" med nedre frek på 45Hz og øvre frek på ca 145Hz med 2x37watt....dynamikk på sitt beste.....ampene har jeg ikke greid å få til å gå i klipping ennå... sombrero

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kjører jeg:

Pioneer 80MP

Fikk settet for 1200kr pga. en forsterker som røyk gikk i innbytte. Måtte jo slå til når settet egentlig koster 5200! Men vurderer Morel nå etterhvert også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har jo Focal, Helix, Kicker. Hmf. Flott med de som skiller seg litt ut, uten å kompromisse mht lydkvalitet!

og med oppsettet ditt skiller du deg like mye ut som en bunadskledd person på 17.mai:)

du har ikke hørt mange frontsystem skjønner jeg :rolleyes:

Og til slutt - Hvorfor kjøper folk Focal? Er det ikke greit at høyttalere tåler å bli BRUKT?

denne gidder jeg ikke og komentere annet enn takk for latteren den trengte jeg;)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:

Og til slutt - Hvorfor kjøper folk Focal? Er det ikke greit at høyttalere tåler å bli BRUKT?

denne gidder jeg ikke og komentere annet enn takk for latteren den trengte jeg;)

Må vel bare innrømme at BoomBoxx ikke sto først i køen.. Eller han gjore kanskje det, men fikk døra i tryne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider