Thelle Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Her er en liten snutt om hvordan å drifte med FWD. Honda Prelude '98 og Honda Civic '92 FWD-Drifting -Thelle- Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiteLite Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Her er en liten snutt om hvordan å drifte med FWD. Honda Prelude '98 og Honda Civic '92 FWD-Drifting -Thelle- Fwd piruetter ? :P Siter Driftfun.com - 2004 Mazdaspeed Miata x 1983 Audi 80 CL x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flipp0 Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 hehe , jepp . luden er min Siter - 2007 SMART BRABUS ROADSTER XCLUSIVE x 2000 Honda Civic 1,4is x 1998 Honda Prelude 2.0i x 1993 Honda CRX Del sol 1.4esi x 1996 VW golf 1.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 er fassinert over hvcordan alt plutselig er drifting .. desuten tror jeg dere ville hatt det morsomere om dere bare hadde satt den i revers og ... snurret.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 det der kalles "McSladding" Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 drifting? 10 tegn Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Dette er jo ikke akkurat drifting, men mer sladding... Men dere skal ha creds for å teste gode gamle McDonalds metoden :) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Nå er alt bare en spøk. Og at vi kaller det "drifting" er vel mer for å provosere de som har bakhjulstrekk og biler til det. Men det er det jo ikke så mange som forstår. :/ Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Nå er alt bare en spøk. Og at vi kaller det "drifting" er vel mer for å provosere de som har bakhjulstrekk og biler til det. Men det er det jo ikke så mange som forstår. :/ Hva med å kalle en spade for en spade og si at dere leker dere? Du er klar over at drifting ikke bare er å sladde? Poenget er å komme forbi en motstander, legge bilen så nære betongveggen som mulig og ligge så nære bilen foran som mulig. Jeg ser ingen murvegg, ei heller 2 biler som kjører mot hverandre. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Uff...Nå håpet jeg å se de galne japsene i charade... Men neida... :( FF drifting går faktisk an, men ikke slik.. Edit: Jeg setter alltid pris på at folk poster filmer, men kall det for hva det er neste gang da! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 JOa, drifting å drifting. hmmm. dette viser egentlig bare hvor mye fwd, kremt, suger :naaaws :D Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Mange konstruktive innlegg gitt. For det første CarFreak: Unødvendig innlegg. Kjekt folk legger ut videoer iallefall, men litt mer riktig beskrivelse av videoen hadde vært ønskelig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Mulig det er unødvendig, men den filmen han viser til er det IKKE drifting på.... Kunne heller stått "Her er en film hvor 2 honda'er ikke klarer å drifte, men de har det morsomt"... Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Er det SERIØST ingen som ser at tittelen bare er kødd? Det er noe vi gjorde impulsivt og jeg hadde tilfeldigvis med ett digitalkamera. Jeg kan for faen kalle det hva jeg vil. Om jeg vil kalle det drifting for å provosere RWD folk og de som KAN å drifte så gjør jeg det. SLutt å kom med unødvendige poster om at det ikke er drifting. For det er jeg allerede klar over. MVH Thelle - a real fwd-drifter Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Er det SERIØST ingen som ser at tittelen bare er kødd? Det er noe vi gjorde impulsivt og jeg hadde tilfeldigvis med ett digitalkamera. Jeg kan for faen kalle det hva jeg vil. Om jeg vil kalle det drifting for å provosere RWD folk og de som KAN å drifte så gjør jeg det. SLutt å kom med unødvendige poster om at det ikke er drifting. For det er jeg allerede klar over. MVH Thelle - a real fwd-drifter Joda.. vi ser at det er kødd, men det er litt kjedelig at "alle" kødder med akkurat det samme. Da må vi jo laste ned alt for å se hva som er hva.. Hadde dette vært 1. gangen noe skriver "drifting" i posten sin, hadde det vært moro.. Men nå er det vel syvhundredeogtoognittiende gangen... Har liksom mista litt av sjarmen nå.. doh Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg