dalan Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Dette overhørte jeg på en bensinstasjon i fjor: Gutten: Fine felger på den bilen der. Jenta: Mener du det som er inni hjula? Akkurat da ga jeg opp. det er da man synker sammen og sukker oppgitt.. helpme Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by dalan det er da man synker sammen og sukker oppgitt.. helpme hehe .. hu må ha vært pen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by TBI hehe .. hu må ha vært pen :D spør ikke meg, det var Otto som skrev om henne ;) men hun burde være pen med det utsagnet ;) :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 fant et par morsome om hva kvinner og menn mener med det de sier, og siden det ikke lenger er kvinnedag, her er de: Girls' English Yes = No No = Yes Maybe = No "It's your decision" = The correct decision should be obvious by now! "Do what u want" = You'll pay 4 this later! "We need to talk" = I need to bitch. "Sure......Go ahead" = I don't want you too. "I'm not upset" = Of course I'm upset, u stupid moron! "How much do u love me?" = I did something today your not goin' like me 4. "Is my butt fat?" = Tell me I'm beautiful. "You have to learn to communicate!" = Just agree with me. "Are you listening to me?" = Too late, you're dead! Guy's English "I'm hungry" = I'm hungry "I'm sleepy" = I'm sleepy "I'm tired " - I'm tired "Do you want to go to a movie?" = I'd eventually like to have sex with you. "Can I take you to dinner?" = I'd eventually like to have sex with you. "Can I call you sometime?" = I'd eventually like to have sex with you. "May I have this dance?" = I'd eventually like to have sex with you. "Nice dress" = Nice cleavage. "You look tensed, let me give you a massage" = I want to fondle you. "What's wrong? " = What meaningless self-inflicted psychological trauma are you going through now? "What's wrong?" = I guess sex tonight is out of the question. "I'm bored" = Do you want to have sex? "I love you" = Let's have sex right now. "I love you too" = Okay i said it we'd better have sex now! "Let's talk" = I am tryin' to impress you by shown that I'm a deep person and maybe then you'd like to have sex with me! "Will you marry me?" = I want to make it illegal 4 you to have sex with other guys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by jumbo fant et par morsome om hva kvinner og menn mener med det de sier, og siden det ikke lenger er kvinnedag, her er de: Girls' English Yes = No No = Yes Maybe = No "It's your decision" = The correct decision should be obvious by now! "Do what u want" = You'll pay 4 this later! "We need to talk" = I need to bitch. "Sure......Go ahead" = I don't want you too. "I'm not upset" = Of course I'm upset, u stupid moron! "How much do u love me?" = I did something today your not goin' like me 4. "Is my butt fat?" = Tell me I'm beautiful. "You have to learn to communicate!" = Just agree with me. "Are you listening to me?" = Too late, you're dead! Guy's English "I'm hungry" = I'm hungry "I'm sleepy" = I'm sleepy "I'm tired " - I'm tired "Do you want to go to a movie?" = I'd eventually like to have sex with you. "Can I take you to dinner?" = I'd eventually like to have sex with you. "Can I call you sometime?" = I'd eventually like to have sex with you. "May I have this dance?" = I'd eventually like to have sex with you. "Nice dress" = Nice cleavage. "You look tensed, let me give you a massage" = I want to fondle you. "What's wrong? " = What meaningless self-inflicted psychological trauma are you going through now? "What's wrong?" = I guess sex tonight is out of the question. "I'm bored" = Do you want to have sex? "I love you" = Let's have sex right now. "I love you too" = Okay i said it we'd better have sex now! "Let's talk" = I am tryin' to impress you by shown that I'm a deep person and maybe then you'd like to have sex with me! "Will you marry me?" = I want to make it illegal 4 you to have sex with other guys. lol lol lol Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Dette overhørte jeg på en bensinstasjon i fjor:Gutten: Fine felger på den bilen der. Jenta: Mener du det som er inni hjula? Akkurat da ga jeg opp. Oki, da lurer jeg på hva som er det perfekte for dere gutta, for ikke skal vi jentene ha for mye snøre på bil, og nå er det galt at ei stakkars jente ikke aner hva felger er. Hadde det vært bedre om hun hadde sagt hvilke felger det var, hva de kostet pr. stk og om de kunne kjøpes i nærheten? :cool: Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 så så....folka her har sikkert blitt dumpa..dem må bare fyre ut litt bitterhet. :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Kona skulle forklare hva et sedan karosseri er: En sånn bil med tut foran og tut bak! Egentlig ikke en dum forklaring, men definitivt en kvinnes måte å se på bil på! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by Håkon A så så....folka her har sikkert blitt dumpa..dem må bare fyre ut litt bitterhet. :D :D :D :D :D åssen visste du det?!?? ;) :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Originally posted by Hot Rod Kona skulle forklare hva et sedan karosseri er: En sånn bil med tut foran og tut bak! Egentlig ikke en dum forklaring, men definitivt en kvinnes måte å se på bil på! åssen ville du forklart det da? Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Vi gutta ville gitt oss ut på en lang forklaring om adskilt bagasjerom fra kupeen men likevel (stort sett)nedfellbare bakseterygger osv. Masse ord som i sum ville sagt det samme. Jeg sa jo at det var en god forklaring, ikke sant? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Originally posted by dalan spør ikke meg, det var Otto som skrev om henne ;) men hun burde være pen med det utsagnet ;) :D Pen, og ekte blondine, men ikke så blond som utsagnet normalt skulle tilsi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg