Gå til innhold

Noen som er int i en gammel gasser turbo?

Ranger emnet

Eiriken

Anbefalte innlegg

Bilen står med gåen toppakning, ok turbo, intercooler ifra en gammel saab som bare er slengt nedi notin

tror det er en b230e motor som har fått gasser med trykkboks og snelle, hjemmesveiset downpipe, bør byttes da den sikkert bremser eksosen noe voldsomt. Biler er eu ok til august. Vil bare bli fri alt i en sleng, den er lakkert på en gammel støvette låve

Bilde010.jpg[/img]

Bilde008.jpg[/img]

Selges hel eller i deler, høystbydende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger helst med slanger og adapter hvis ikke du sender din drittbillig til meg da ;) hehe...kan ikek sveise, men har et sveiseapparat, har en kompis som kan, men han er ikke særlig hipp på å sveise ;) hehe.....så er det ikke så lett å komme til under der! heller ikke såååååå lett åskifte har jeg forestilt meg! tenkte jeg skulle få et volvoverksted til å gjøre d for meg ;) koster jo ikke mer enn 800 kroner kan jeg tenke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår