Audi_CQ Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Her er en uredigert filmsnutt fra lørdagens kjøring på Gatebil. Ingen fancy redigering og regnet gjør at det ikke er all verdens til sikt til tider, men man får ta det som det er er :) Takk til Raboc for plass og båndbredde thumpsup http://www.pvv.org/~olekvi/gatebil_21.mai_2005.mpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Fin kjøring på han i den svarte golfen 5 min ut i filmen, eller ikke... Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_CQ Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Fin kjøring på han i den svarte golfen 5 min ut i filmen, eller ikke... Joda det var klassekjøring det der. Hadde vel ikke blitt så populært under et virkelig løp nei....... :nono: Strengt tatt så skulle vel forbikjøring skje på høyre side i følge reglementet, men siden den gule MR2 startet på venstre side var det mest hensiktsmessig og følge ham. Hva han i Golfen tenkte må gudene vite. Sannsynligvis noe slikt som: forbi meg kommer du f..n meg ikke! Holdt jo lenge det.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Fin kjøring. Synd det ble så mye køkjøring. Moro med inboard filming :) Er slags Audi? Virket litt småhissig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_CQ Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Fin kjøring. Synd det ble så mye køkjøring. Moro med inboard filming :)Er slags Audi? Virket litt småhissig ;) Bilen er -89 Audi Coupe Quattro med egenbygd motor. Går greit :) (Bilen er med på slutten av videoen til Pudding. Sort uten skilt foran) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Kul film. Kunne ha brukt vindusviskeren litt mer ;) Mye hk? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_CQ Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Kul film. Kunne ha brukt vindusviskeren litt mer ;) Mye hk? Sikten var bedre i hodehøyde heldigvis og når man blir ivrig så glemmer man fort viskere og slikt :o Har ikke vært på ruller ennå så effekt usikker, men tester med G-tech viser at man er på rett vei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg