Gå til innhold

Noen som kan forklare meg dette "hemmelighetsgreiene"?

Ranger emnet

Majestet

Anbefalte innlegg

ikke vet jeg.. men jeg ble fortalt at det var spennende og morsomt med overaskelser.. :) Det jeg ikke skjønner er sånn.. Hei alle sammen jeg bygger/skal kjøpe en dritfet bil.. men jeg sier ikke mere for det er hemmelig :P :P.

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

Jeg har lagt merke til at det er en vane i bilmiljøer å holde bilen sin "hemmelig", altså da man f.eks. bygger noe nytt, skal hente en ny bil, osv. osv. Hvorfor er det slik? :)

En god grunn er jo å ikke heve forventningene så høyt, at du får det imot deg igjen hvis ting ikke ble som forventet :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

En god grunn er jo å ikke heve forventningene så høyt, at du får det imot deg igjen hvis ting ikke ble som forventet :D

Det som er, er at alle begynner sånn "ja men du skrøyt jo så jævlig, og så har du ikke gjort det likevel", hvis du sier at du VURDERER å gjøre sånn og sånn.

Det er nok mye derfor folk ikke orker å si så mye/"tenke høyt", fordi alle andre skal blande seg inn..

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjekt og holde helt kjeft om ting man skal gjøre med (feks.) bilen sin... Det er grommere og vise fram et resultat av intens jobbing som ingen vet at du har gjort, enn og vise den fram etter man har skrytt av hva man skal gjøre i lengre tid.. Har lagt merke til her på forumet at noen skryter på seg mere på bilen sin en det de faktisk har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2FAST4U

Er kjekt og holde helt kjeft om ting man skal gjøre med (feks.) bilen sin... Det er grommere og vise fram et resultat av intens jobbing som ingen vet at du har gjort, enn og vise den fram etter man har skrytt av hva man skal gjøre i lengre tid.. Har lagt merke til her på forumet at noen skryter på seg mere på bilen sin en det de faktisk har...

Men hva er det poenget med å si at man har et prosjekt gående men ingen får vite? Da vet jo alle at du faktisk driver med no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Men hva er det poenget med å si at man har et prosjekt gående men ingen får vite? Da vet jo alle at du faktisk driver med no.

Man kan si at man driver med noe.. men ikke hva... må holde ting litt hemmelig.. som for eksempel hva man har under panseret.. men det er min mening... andre liker og vise fram det de har, og andre ikke... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns man kan holde ting hemlig om man bygger selv!. Men som f.eks som Ruud. som bygger bil.... han har folk som gjør det for han siden han ikke har nåla i veggen!

Å holde ting hemlig er jo bare lame egentlig.....

Samma hvordan resultatet blir

Greit å vise litt prosess!-. Syns nå JEG da...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

En annen grumm er at biler ofte tar lang tid å bygge. Folk kan gå lei av å vente, og noen rapper kanskje idéen din og kommer ut før deg.

sombrero

Nettop derfor jeg bygger en av norges mest unike mk7 ...

SKulel likt å se noen gjøre halvparten av det samma som meg..

Samma hvor harry det blir. mye av det blir mitt personlige preg over bilen. Jeg liker ikke å ha likt som alle andre eller kopiere andres....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HondaBabe

Når han er ferdig med de folka der så be ham sende de til meg, for de jobber tydeligvis gratis :D

Jeg tenkte akkurat det samme! :D lol

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis nei. han har jo hue og ræva fult av penger!

Men spør han noe om motor da...

blir morro å høre svaret..

"jeg vett'a faen jeg vel...."

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider