Gå til innhold

Innsprøytning

Ranger emnet

killerFly

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tenkte jeg skulle innstalere innsprøytning på motoren min (230a). Men jeg har ikke helt funnet ut av hvor alle koblingene skal og hvordan jg skal instalere den. Finnes det en slags bruksannvisning eller noe til dette?

Mvh KillerFly

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg tenkte jeg skulle innstalere innsprøytning på motoren min (230a). Men jeg har ikke helt funnet ut av hvor alle koblingene skal og hvordan jg skal instalere den. Finnes det en slags bruksannvisning eller noe til dette?

Mvh KillerFly

jeg vil anbefale at du bytter hele motoren hvis du skal ha innsprut;)

menne nå kommer sikkert turbo guruene med sine komentarer om hvilken turbo du heller bør sleppe ned.. turbo har jeg ikke så mye erfaring meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare bruke motoren til august, september. Etter det så får jeg mest sansynlig en 320ft. Men det hadde kansje vært litt gøyt å innstalert innsprøytning på den motoren. Så hadde jeg fått litt peiling på hvordan jeg skulle instalere innsprøytning også! Greit å vite! Noen andre som kan hjelpe meg litt her?

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det samme sier jeg.

Eneste formålet med å bygge om, måtte vært for å lære seg litt mer om motoren og dens oppbygging.

Det er et prosjekt som ikke kan sies å være hensiktsmessig, med mindre du har for mange deler liggende. Jeg ville ikke kjøpt innsprut-deler for å bygget om en forgassermotor, da delene mest sannsynlig blir dyrere enn å kjøpe en innsprut-motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider