Gå til innhold

Noen som skal på Veibil-treffet?

Ranger emnet


Raver^

Anbefalte innlegg

Veibil som i Gatebil ja:)...Endelig fått noe på vest-landet også nå, er ikke så langt for meg å kjøre da:)..

Litt Info :

 

Etter utallige oppfordringer får nå Vestlandet sitt eget lokale biltreff.

 

Midtsommerhelgen den 24-26. Juni 2005 skal det første

veibil.no-treffet arrangeres på Jæren.

 

Alt blir konsentrert til området rundt Reve asfalt i Klepp kommune,

ett par mil sør for partybyen Stavanger.

 

Blant annet vil dere få oppleve:

 

*Frikjøring på bane (for en rimelig penge) store deler av dagene.

 

*Breisladdkonkurranse med pengepremier

 

*Drifteshow og showkjøring

 

*Bilstereo events

 

*Bilutstilling med pengepremier

 

* Stor bil og motorsportutstilling

 

*Partycamp og partytelt i direkte tilknytning til banen

 

Følg med på vår hjemmesiden (http://www.veibil.no) for mer info, og sett av datoen til 2005 sesongens event i Rogaland allerede nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det revebanen eller?

 

Ja mener på at det er Reve-banen, har du vært der og kjørt noen gang??Isåfall er den bra (I forhold til Rudskogen og Våler)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se oppmøte, siden det er det første treffet som Veibil arrangerer, men er jo billig så alle må jo komme :naaaws

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mener på at det er Reve-banen, har du vært der og kjørt noen gang??Isåfall er den bra (I forhold til Rudskogen og Våler)??

 

Satt på med FSR et dekksett sidelengs på Revebanen, morsom bane, men det er jo en gokartbane, så den kan jo ikke sammenlignes med rudskogen eller våler, den kan sikkert sammenlignes med gokartbanen som er på rudskogen, bortsett fra at revebanen er flatere, rekker kanskje å komme opp i 100kmt med en grei bil på revebanen? Morsomt var det å sitte på der likevel, kunne tenkt meg å prøvd å sladde der litt selv.

 

Gå inn på http://www.puddingvideos.com å klikk på car videos, og "drifting revebanen" videoen som ligger nederst på siden. far ganske bra inntrykk av banen der.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banen er rett over 1km lang, og har vel en toppfart med bil på 120-130 hvis eg ikkje huske feil. Men d er en krevende bane med mye krappe svinger.

 

Så, får vi se noen corradoer i aksjon?

 

Er godt mulig jeg vil prøve banen en tur ja:)...Kommer an på prisen de vil ha for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde dette vært senere skulle jeg gjerne tatt meg en tur selv ;)

 

 

Hvorfor kan du ikke ta turen den helgen det er da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår