Gå til innhold

Volvo 240: Evighetsmaskinen som aldrig försvinner

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

pøh.. han er bare misunneli fordi jeg drar fra bilen hans selv om jeg har 1500kg henger bakpå :D han har laguna stasjonsvogn med 1.8 8v og 90 døde hester.. ukjent nm (lavt..) og den veier jo mye mer enn 242'en..

tenkte å få ham til å kausjonere for lån til 960 men det blir nok ikke helt enkelt.. får lån, det har jeg sjekka men må ha kausjonist fordi jeg var så ung... faen

Ta pant i huset hans :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

bare skrive huset forsiktig over på meg under bordet å pantsette hele dritten? :D da har jeg jo glatt penger til å kjøpe twinturbo til 960'n også :D

Selg huset.. sombrero Legg det på finn. Elle selg alt dåke har i huset..hahahah (reklame) notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. selge nye alt for store tv'en.. nye steikeovnen.. sofa.. va d no mer da? :D bilen hans.. får vel 70 for den om jeg er desperat etter å selge? :D

datan hans (jobben hans ja..) datan min (den er jo fint verdt *en del* tusen.. betalte jo 7000kr bare for skjermen..)

evt.. så har jo bestemor en bil hun har kjørt 52000km siden hun kjøpte den ny i 1985 så den har hun jo strengt tatt ikke bruk for.. best'n ha jo bil også..

noen som sa noe om kronerulling? sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. selge nye alt for store tv'en.. nye steikeovnen.. sofa.. va d no mer da? :D bilen hans.. får vel 70 for den om jeg er desperat etter å selge? :D

datan hans (jobben hans ja..) datan min (den er jo fint verdt *en del* tusen.. betalte jo 7000kr bare for skjermen..)

evt.. så har jo bestemor en bil hun har kjørt 52000km siden hun kjøpte den ny i 1985 så den har hun jo strengt tatt ikke bruk for.. best'n ha jo bil også..

noen som sa noe om kronerulling? sombrero

Då snakker vi TWINTURBO sombrero sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då snakker vi TWINTURBO sombrero sombrero

kan kan ikke ha en turbo på sekser.. det blir for jalla grenrør.. skal stå

Volvo V90 3.0 24v Twinturbo

bakpå luka :) gjett om noen vil få en biig surprise opper fjellet.. hmm sportsprogram på automaten og flat fjøl.. skulle vel vere forbi på et blunk da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan kan ikke ha en turbo på sekser.. det blir for jalla grenrør.. skal stå

Volvo V90 3.0 24v Twinturbo

bakpå luka :) gjett om noen vil få en biig surprise opper fjellet.. hmm sportsprogram på automaten og flat fjøl.. skulle vel vere forbi på et blunk da :D

Er ikke 3.0 rekke6 då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo det som var tingen..MÅ ha twin..siden det ER R6...

men uansett..bestemora de...begynner vel å dra på åra!? alltid mye smykker å greier det går an å "miste med seg" når du er på kaffabesøk;) hehe

det er vell ikke TYVERI du "oppfordrer" til ??? :nono: :nono:

Lenke til kommentar
Del på andre sider