Oshim Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 hehe.. yeah! Candy det der ;) lite igjen som mangler stuket nå :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Blei drit tøft :thumb Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 overlegent! gleder til å se bilen ferdig.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flog Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Hej.. hvilket program laver du de urskriver i... og var det muligt at få den skabelon du bruger.... på forhånd tak.. rigtig fed retro stil du køre... Siter Projekt Golf 1 GTI '75 Retro Winter Ride Golf 1 GTI '81 Rally Projekt Golf 1 G60 '76 Underdogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Hej.. hvilket program laver du de urskriver i... og var det muligt at få den skabelon du bruger.... på forhånd tak.. rigtig fed retro stil du køre... Jeg får svare siden han fikk skivene av meg. Du bruker Photoshop eller noe lignende tegneprogram på moddinga. Selve malene kan lastes ned HER Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Jeg får svare siden han fikk skivene av meg.Du bruker Photoshop eller noe lignende tegneprogram på moddinga. Selve malene kan lastes ned HER Jeg får vel ta litt av æren jeg også da, siden jeg har lastet de ned og laget den ene av malene ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Bilde av instrumentene med lys? Kongebil! Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Bilde av instrumentene med lys? Kongebil! Thanx! Bilde kommer når jeg får montert inn resten av dashbordet. Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Håper å kunne se denne i virkeligheten engang:) --------------------------------------------- Jeg og fattern har ett Volvo Duett `58 prosjekt. Blir nok samme stilen på den :) hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 sinsykt fet bil.. det er nice med matt svart med krom:D:D samme farge som jeg skal ha på kadett b èn min.. stå på.. hold oss oppdatert..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 utrolig flott arbeid. Hvis du e ferdig te neste sommer så syns eg du burde ta an me på neste treff i haugesund. Den vil eg sjå i virkeligheten altså. :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Update's?? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Åvv jess!!! Hadde en liten prøvetur på lokale veier her ute idag!! Det funka gett! Stivt som fy, hoppa og spratt som f... men det skal jo være sånn! Fikk på trekka på forsetene igår og fikk montert dem i dag morges....hjemmekontor. ;) Nå er det smådetaljer som gjenstår innvendig og utvendig pluss at jeg fortsatt venter på spennwire og plastdeksler til caben. Top'n Trim er ikke direkte raske eller flinke til å informere. Det ender vel med at jeg bestiller det på den lokale forhandleren tenker jeg. Neste på programmet nå er å få inn CD spiller i dashen og noen høyttalere med retrogitter, har noe på gang der. Vi får se om det blir en liten tur på prøveskilter til et eller annet lokallagstreff i nærheten, hvis været tillater det i midten av oktober. Nå er det en ukes høstferie til varmere strøk som står for tur på lørdag. Så blir det inn i garasjen igjen og ut med motor for lakkering og finishjobb i motorrommet. Her er noen bilder etter dagens lille kjøretur... That's it folks....for now! Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Det der ble helrått. Blir vel å se på VACN Hovedtreffet. Tror denne ser enda bedre ut når du får se den med egne øyne og ikke bare på bilder. Skikkelig stilig cheers Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Det der ble helrått. Blir vel å se på VACN Hovedtreffet. Tror denne ser enda bedre ut når du får se den med egne øyne og ikke bare på bilder. Skikkelig stilig cheers Thanx.... Joda den dukker nok opp på hovedtreffet. Og ja, live ser du iallefall at lakken er akkurat så "røff" som den skal være på en sånn bil.....garasjelakk er helt sheriff på en "ruffrod"! ;) Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg