Mk2-16v Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Dette er bil med stil, sikle sikle. Hvor fikk du tak på det krombensinlokket? Man får sikkert tak i slikt lokk flere steder men jeg kjøpte mitt på Tyske ebay. Forresten så er det høyglanspolert aluminium.... søk etter chrom tankdeckel så finner du det nok ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Man får sikkert tak i slikt lokk flere steder men jeg kjøpte mitt på Tyske ebay.Forresten så er det høyglanspolert aluminium.... søk etter chrom tankdeckel så finner du det nok ;) Stemmer bra det, mitt er også fra eBay og er polert alu.... ;) Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 fet bil! matt svart er konge! ramla over disse mattene..tror du de hadde blitt for mye av det gode? :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 fet bil! matt svart er konge! ramla over disse mattene..tror du de hadde blitt for mye av det gode? :) hehe [ Nei, egentlig ikke, ;) har vurdert å kjøpe Moon sine Flame matter. Er dette de som Autospar selger? Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 jepp..249,- ! tror de hadde blitt kule i bilen din! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 jeg ramla over de der jeg og, tenkte på den bilen med en gang ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 hvorfor skal du selge caben nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 fyfaen for ei brennheit bil. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 fyfaen for ei brennheit bil. Thanx! :hello: Har stått stille en stund prosjektet nå, men har såvidt begynt å blåse liv i det igjen, så updates kommer. Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Tenkte det var på tide å blåse liv i denne tråden igjen! Har hatt labert med motivasjon de siste månedene så derfor har det ikke blitt gjort en dritt på bilen. :sleeping Men igår fikk jeg tilbake litt "spirit" så da ble det endelig gjort litt igjen. Fikk festet siste delen av yttertaket i fremkant og monter dekksidene med trykkknappene bak. Fikk også monter mitt nye brannslukningsapparat i krååm og selvfølgelig med flammelakkering! Cool uten bakrute synes jeg, blir litt Carsontop look på den, burde jo egentlig hatt en "mailslot" bakrute her, men blir nok ikke til at vi skjærer i taket nei! Her er brannslukker'n, more flamez! Neste for tur nå er ut med motoren for finsishjobb i motorrommet og på selve motoren. Har ikke plukket ut motor fra Golf tidligere så vi får se hvordan det går. Her er bilde av kverna som skal ut, et "før" bilde. Så får vi se om det blir noe "etter" bilde etterhvert. Måtte bråteste fargen jeg har tenkt å ha nedi der også, "Fire truck red". Tror det blir bra i kombinasjon med svart motor og sannsynligvis litt krååm hvis "krommekompisen" har tid . Nå er det ut å shoppe elefant og motorbukk pluss diverse andre betær så får vi se hvordan dette går. Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 kult med rødt motorom, hvor får du all inspirasjonen fra...? blir 78`modellen 1/4-del så fet som denne kommer jeg til å være fornøyd en stund...:) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 kult med rødt motorom, hvor får du all inspirasjonen fra...? I know... han har litt erfaring fra tidligere ;) Meget bra resultat på vogna hans iallefall. digger den Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Nice prosjekt, noe annet enn de golfen jeg pleier å se, med look fra 10 år gamle bilsport.... Men hva faan er den greia på panseret... syns ikke den passa inn, men smakssak... :) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Som Nissan kar skal jeg si at dette var noe av det peneste golf2 bygget jeg har sett. Ble positivt overasket over alle detaljer og alt arbeid du har lagt i bilen! - Jeg personlig synes vell flammene er litt "over the top" men siden du fullfører de ved cd-spiller og ved brannslukker synes jeg dette også passet inn. Virkelig fin bil dette! Hold oss oppdatert med bilder, det synes jeg du har vært flink til! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Som Nissan kar skal jeg si at dette var noe av det peneste golf2 bygget jeg har sett. ...det er en Golf 1 cab ;) Men den er grom ja!! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg