JuB Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hei, har en winrace 13 som jeg pusser opp. Har pusset ned og sparklet/plastret/forsterket div steder. Så nå skal jeg lakke den, har et par spørsmål om det: 1. Jeg kan få kjøpe 3liter med rød lakk, den har stått et 1 år. Ble brukt på russebil ifjor, er denne lakken brukens enda? 2. Finnes grunning i forskjellige farger? Slik at jeg kan har tilnærmet lik grunning som farge på båten? Slik at eventuell skraper ikke blir så tydlige.. 3. Bruker vel ikke klarlakk på båt? :rolleyes: 4. Har lyst til å cromme noen detaljer på båten, sinker først så bare kjøper jeg biltema cromlakk. Flasser denne lett? Kanskje denne tråden skulle lagt under "Offtopic" siden den omhandler båt, men satser på å legge den her uansett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 hei...du må ikke finne på å kjøpe crome lakken på biltema,den blir grå..det skinner ikke i det hele tatt..lykke til videre :scared :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Ingen som har flere tips? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Ingen som har flere tips? :) om lakken er blanda ikke bruk den men ja. bruk klarlakk på båt oxo.. men hvorfor ikke ta en litt råere farge må jo ha noe som ingen andere har. croming bør du levere hos noen som cromer eller så får du sikkert kjøpt nye deler som er croma :naaaws Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Da var båten grunnet, den 1 år gamle lakken er ikke utblandet. Satser på at jeg kan bruke den. Ble ikke noe av crom detaljer, gjorde det enkelt, svart ;) Noen med flere tips? Er enda litt usikker på det med klarlakk på båt... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg