VipS_VimS Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg har kjøpt meg ny girkule m/pose, orginal Golf 4 kule, og tenkte at noen kanskje hadde lyst til å kjøpe min gamle. Den er vel ikke "one of a kind", men jeg har aldri sett maken før! Den selges til h.b + porto! Så hvis du synes denne passer til interiøret ditt, bare si fra! Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 jaha... slitt og stygg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Er det som er poenget da, har ingen forhåpninger om å få solgt den akkurat! Er en grunn til at jeg kjøpte meg ny kule!! Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg trenger faktisk ny girkulepose. Jeg har sendt deg PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg