Gå til innhold

golf modd.. :)

Ranger emnet

sInnzYk

Anbefalte innlegg

Ikke d som er poenget. Men jeg klager aldri over noe når jeg ikke kan bedre selv. At han kommer med konstruktiv kritikk er greit nok, men han fokuserer ofte på bare d negative og gir ikke feedback på d som er bra, og d syns jeg er litt drøyt, går ann å backe opp litt også. Nå har ikke jeg posta en mod på over en måned men d skyldes mye jobb....

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, husker den gangen jeg tokk opp dette oxo!:P skjønte seinere at kritikken fra-X- hjalp meg... men enig med deg oxo perkrs, hadde vært fint med litt positivt feedback til det som er bra..

Ja ikke sant? Skal en først sette lys på d som er dårlig, bør en også backe opp om d som er bra. Viss alle bare får høre va som er dårlig, gidder nok ikke nybegynnere være en del av PS-forumet særlig lenge.

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager over at X faktisk hjelper dere? jeg har fått mange tilbakemeldinger fra X og de er som oftest negative.. det gjør meg ingenting. jeg syns det bare er bra fordi at det hjelper meg. jeg ser feilene og retter de opp, og modden blir bedre. er jo ikke no morsomt hvis alle bare svarer drit kul! fet osv på en mod man har lagd. det hjelper deg ingenting. jeg liker ikke sånne kommentarer men har dessverre kommet med endel sånne før, men jeg skjerper meg nå og skal gi mere og bedre kommentarer. jeg vil si at X er den personen som er best på å gi tilbakemeldinger her på forumet. Greit så han modder ikke nå, men han har gjort det og kan mye om ps. jeg har prøvd å lære han det jeg kan men han har aldri orket å begynne igjen:D selvom en ikke lager kongemodder som Zein så betyr jo ikke det at man ikke kan se feil osv på andre sinde modder. så jeg vil bare si, slutt å ta det opp at han ikke modder mer, er lei av å se så mange tråder om det. hvis noen absolutt vil ta opp sånne ting med X så send han en pm. Stå på Kris!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sett disse andre trådene, så du bør til en hvis grad kunne forstå mitt ståsted. At hans kommentarer hjelper er d sikkert ingen tvil om, men fikk intrykk av at X var i overkant negativ inni mellom....

No offence asså, men sånn virka d for meg.

Går jo an å si f.eks: "Felgene er litt skeve og fanger mangler relexer, men fargen og skjørtene var d som var best på bilen...."

D syns jeg er den beste måten å kommentere på.....

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe.... Denne diskusjonen går ingensteds og er utrolig off topic, så vi kan like godt være enige om å være uenige, eller "agree to disagree" som d egentlig heter.... doh

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. for det første, takk MSpeed.. koselig med folk som backer meg opp...

Men! Ja, jeg vet at jeg kan være litt for kritisk iblant, og det er ikke alltid like bra for andre. Men, når andre allerede har sagt, feks. "Dritbra" "digger denne" beste fra deg", så blir det på en måte litt teit å si det på nytt, fordi han/hun allerede har hørt det.. ikke sant? men ja, jeg kan være litt for krass iblant... men hva er det man sier, man lærer av motgang?;)

(Beklager OT sInnzYk, men følte at jeg måtte svare:p)

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. for det første, takk MSpeed.. koselig med folk som backer meg opp...

Men! Ja, jeg vet at jeg kan være litt for kritisk iblant, og det er ikke alltid like bra for andre. Men, når andre allerede har sagt, feks. "Dritbra" "digger denne" beste fra deg", så blir det på en måte litt teit å si det på nytt, fordi han/hun allerede har hørt det.. ikke sant? men ja, jeg kan være litt for krass iblant... men hva er det man sier, man lærer av motgang?;)

(Beklager OT sInnzYk, men følte at jeg måtte svare:p)

X

hehe, går bra d vettu :) holder med deg jeg.. folk må tåle kritikk ;)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider