Nedi Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 DEADLINE ER FREDAG 24 JUNI beklager lang deadline, men det er kun med tanke på å få bli ferdig med diverse eksamen, hovedoppgaver osv osv. Her er del DEL 2 av konkurransen tema : STCC = stcc swedish touring car championship reglene er: De FIRE BESTE (av seks deltakere) choppene går videre og får lov til å delta i konkurransen på CHOP NR 3 *alle bilder som ikke blir postet i 1024X768 kommer ikke med *det er BESTE CHOPPEN dvs: den med BEST detaljnivå og realitetsnivå som skal gå videre *det er VOTING fra nå av, men JURYEN kan overkjøre om en av choppene er for dårlig til å komme videre ift en som IKKE kom videre. Samme JURY som ved del 1. Håper alle er fornøyde! Tidsfrist kommer vi tilbake til (sjekk HER for dato) Dere velger fritt mellom disse bilene: Bildet, UTEN WATERMARK er sendt i PM til de som skal være med. Lurer du på hva STCC er ? her er ett eksempel Lykke til allesammen, MVH Nedi og MSpeed Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 sorry for å (på oppfordring) ha fjernet alle de usaklige replyene, og beklager om noen føler seg støtt over noe jeg har sagt eller gjort. Håper det kommer bra tilbakemeldinger underveis heretter. Zenith: pene buer, gleder meg til å se resten. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 gleder meg til å se noen pene STCC biler her, blir spennende og se hva folk kan gjøre :p Zenith: ser bra ut så langt Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 <w.i.p er oppdatert> se nedi`s tråd:P Har sotte me den jævla bilen siden kl halv 11 idagmorges, nesten nonstop. Og jeg føler meg ikke mer enn 20% ferdig enda. Men, noen andre post wip og da! mvh Zenith (som begynner å bli firkantet i øynene:P) Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 @Zenith: Bra start får man si, gleder meg til å se færdig resultat. Dette kan virkelig bli morro. Har kommet godt i gang med min modd, men den ligg på jobb så legger ut en wip i morgen tidlig. Lykke til folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 fint det skjørtet zenith jeg kan ikke poste noe wip, har ikke begynt enda... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Vell, her er min wip. Kom gjerne med kretikk og forslag til forbedringer, jeg trenger det -Zeus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 eneste jeg kan "kritisere" på er, skiltplata, muligens vanskelig å fjerne, men en STCC bil vil da ikke ha en slik pga Luftmotstand, andre er vinga, det ser ut som den svever i løse lufta. keep up the good work! konge å se hvordan disse ender opp ^^ Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hm , ja, godt poeng... takk, skal fikses med en gang :D Jeg har litt problemer med den vingen.... har generelt bestandig problemer med vinger får det aldri til å se bra ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 bør vel fjerne bakdøra i samme slengen også :p er 4 dørt, STCC er vel mest 2 dørt? ble litt usikker av meg her.. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 hemi: tourincar championship er originalkarosserigreier... se audien over søk på stcc så finner du mye bra... dt blir nok ikke brukt penger på å bygge om karosseriene, men å lette de gjøres nok ja... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 kan forklare det at Volvo brukte stasjonsvogner en stund :p hvis det er original karosseri Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 <w.i.p er oppdatert> se nedi`s tråd:P Har sotte me den jævla bilen siden kl halv 11 idagmorges, nesten nonstop. Og jeg føler meg ikke mer enn 20% ferdig enda. Men, noen andre post wip og da! mvh Zenith (som begynner å bli firkantet i øynene:P) hehe :D Fin den der, ser ut som du har brusha lyktene, am I right? Jobb litt mer med dem så blir dem perfect, hardere og mindre brush Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jaja, får vell slenge ut en liten wip da, ikke mye som er gjort enda. masse!! arbeid igjen Se Side 3! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg