Gå til innhold

5carBattle Step2

Ranger emnet

Nedi

Anbefalte innlegg

Mitt förslag till denne konkurransen: Ikke noe Step2, tema eller noe sånt drit !!!! Konkurransen ska vara en bil, modda den, stemme, beste modden vinner, och ny konk.

så lag en vanlig en du da og la de som kanskje synes at 2step konken er bra....(noe som jeg synes)...

og lag en egen post hvor dere kan sitte og snakke drit om andre konker!!! og slutt og søple ned denna da!!!! :aug:

Greit at dere er irriterte over at en "rust"bil vant... den var bra laget og er ikke altid den som lager mest styling vinner!!!! livet går videre....

Er enig med X, Nedi og Mspeed... er noen som har ferie og slapper(og noen sitter her og griner over en konk...) av mens Nedi mistet alle psd filene. er jo ikke hans feil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så lag en vanlig en du da og la de som kanskje synes at 2step konken er bra....(noe som jeg synes)...

og lag en egen post hvor dere kan sitte og snakke drit om andre konker!!! og slutt og søple ned denna da!!!! :aug:

Greit at dere er irriterte over at en "rust"bil vant... den var bra laget og er ikke altid den som lager mest styling vinner!!!! livet går videre....

Er enig med X, Nedi og Mspeed... er noen som har ferie og slapper(og noen sitter her og griner over en konk...) av mens Nedi mistet alle psd filene. er jo ikke hans feil....

haha...lol... hvor har u vert de parr siste åra a??

dette er vell noe av det dummeste jg har lest på lenge..

overdrive = ett stikkord her...

å hvis ikke d er nedi sin skyld at han mista psd filene sine, hvem sin skyld er d da. gjorde d sikkert ikke med vilje.. men seff er d han sin skyld at han har mista de(hvis d ikke har hent noe som jg ikke har fått med meg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadda....klart det var min feil....det kalles NORTON, dritten skulle absolutt begynne å passe på alt på maskinen, hvilket endte i at jeg ikke klarte å åpne de lengre..

anyways....

DENNE konken fortsetter når det er tid for det. I mellomtiden må dere bare lage så mange konkurranser som dere overhodet vil for min del

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli så jævlig lei av alle de som kommer hit og rett og slett slenger dritt til de som prøver å gjøre noe nytt her... Dere skal være glade at noen faktisk har holdt dette forumet gående de siste årene, hadde det ikke vært for folk som Nedi,Mspeed,Andrej1,Glacius++ hadde dette forumet sikkert vært slettet nå pga liten aktivitet. Jeg sier ikke at det er noe galt med å gi konstruktiv kritikk, men så gi konstruktiv kritikk da, og ikke idiotisk drittkasting...

Musti: Gi meg EN god grunn til at vi ikke skal fortsett med denne konken. Gi med også EN grunn til at vi ikke kan ha begge versjoner gående på en gang...

Olsen_Nissan: Sitter du i Microsoft Windows, skal det ingenting til for å få et virus, og får du et virus, kan det gjøre at Norton(eller tilsvarende anti-virus-programvare) kan faktisk ta koken... Hvordan i all verden vet du hvem sin skyld det var at alle hans PSD-filer ble slettet?

Jeg vil rette en takk til Nedi og Mspeed, som holder konkurranser og gjør at nivået på Photoshopdelen av BF faktisk holder et rimelig nivå...

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musti: Gi meg EN god grunn til at vi ikke skal fortsett med denne konken. Gi med også EN grunn til at vi ikke kan ha begge versjoner gående på en gang...

X

Ok, Step2, manvet ikke når step 1 er og man vet ikke når man får vara med eller ikke, inget tema !!!!!! Det er ju ingen her som följer temat.

Og Nedi sier att om ikke bilerne blir postet i 1024 x 768 kommer de ikke med. Men hvorfor er bildene i 800 x 600 ?????

Zeus: STCC biler har 2 lysen, ikke 1, og STCC biler har ikke eldörrar.

Nedi: Det var STCC bil, ikke gatebil.

MSpeed: Det var STCC, ikke DTM.

Kaz: STCC, ikke streetracer, og STCC kör ikke mot DTM.

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olsen_Nissan: Sitter du i Microsoft Windows, skal det ingenting til for å få et virus, og får du et virus, kan det gjøre at Norton(eller tilsvarende anti-virus-programvare) kan faktisk ta koken... Hvordan i all verden vet du hvem sin skyld det var at alle hans PSD-filer ble slettet?

Jeg vil rette en takk til Nedi og Mspeed, som holder konkurranser og gjør at nivået på Photoshopdelen av BF faktisk holder et rimelig nivå...

X

sorry, kjente ikke til saken..

å d siste der.. haha.. skulle alle skrivd ett innlegg om hvem de ville takke så hadde det blitt litt vell mange innleg... eller?? :rolleyes:

å jg vill takke gud for han har skapt jorden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Step2, manvet ikke når step 1 er og man vet ikke når man får vara med eller ikke, inget tema !!!!!! Det er ju ingen her som följer temat.

Og Nedi sier att om ikke bilerne blir postet i 1024 x 768 kommer de ikke med. Men hvorfor er bildene i 800 x 600 ?????

Zeus: STCC biler har 2 lysen, ikke 1, og STCC biler har ikke eldörrar.

Nedi: Det var STCC bil, ikke gatebil.

MSpeed: Det var STCC, ikke DTM.

Kaz: STCC, ikke streetracer, og STCC kör ikke mot DTM.

Ingen av bilene er postet i 800x600... Grundig research er en fordel når du skal komme med argumenter...

Zeus sin mod er en WIP, kan være han planla to lys..Og hvor har du det fra at han har eldører?

Nedi har ingen biler i denne konken enda... nok en gang, gjør research gutten min...

Kaz har jo bare en kul lakk, ikke noe mere som kan si at det er en streetracer, og det at han kjører mot DTM-biler kan jo(og er mest sannsynlig) en tabbe...

Hvorfor pirker du på dette egentlig? prøver du å skaffe deg så mange fiender som mulig?

Er det bare meg, eller er det slikt at alle under 15 liker å krangle med de over, fordi de tror de kan mer?

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier ikke at man ikke skal ha diskusjoner, og at ingen kan ha ulike meninger, for vi lever tross alt i et demokrati, men det jeg mener er at når Musti kommer med et slikt utsagn, som faktisk er fult av hull, så blir det for dumt... han har jo ikke kommet med en god grunn til at vi ikke skal ha 5carbattle...

Jeg mener at 5carbattle kan gjøre at flere folk blir bedre enn det de er nå, rett og slett fordi de får en høyere målsetning ved at de må faktisk være BEDRE enn de andre og ikke kulere.... skjønner?

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det hende at jeg slem gutt, siden jeg har startet konkurranse uten å spørre/få beskjed fra noen. Men synes det er bedre å ta ansvar for resten av gjengen, enn å sitte og se på all dritten som blir slengt rundt. Har jeg gjort no hysterisk gærnt så får dere heller si ifra, så får man slettet tråden.

88 Golf 2 Syncro

72 Opel Manta A (laangtids prosjekt)

[x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
-X- man kan vell ha egene meninger vell???

så du er finden til alle som mener noe annet en deg??

Du skal vel ikke si noe på det skal du vel? Skjønner ikke at du gidder og kverrulere om dette engang!

Edit: Nå rev jeg sikkert opp en gammel diskusjon :(

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider