HemiCuda Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 en STCC Volvo som kjører mot DTM biler? *mobbe mobbe* ser bar ut så langt MSpeed, utenom DTM bilene på banen bak den :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 de dtm bilene skal byttes ut med STCC biler etterhvert;) har masse arbeid igjen Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Heheeey! Jeg er ikke alene om å ha valgt voloen gitt;) Grurer meg til color change på den.. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 hehe, nei du er ikke alene der... noen wip bilder? er spent hva dere andre klarer å få ut av disse bildene... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 la plutselig merke til hvor skummel MSpeed's WiP er... den kjører fra DTM biler UTEN SJOFØR! :win Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 la plutselig merke til hvor skummel MSpeed's WiP er... den kjører fra DTM biler UTEN SJOFØR! :win Slutt og tull, han har jo spinners! sombrero Kanskje 'trimma' de litt men, *kremt* MIN wip kommer i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Update på min alfa vell, nå er jeg midt sagt drit lei denne bilen, så nå tror jeg at jeg sier meg ferdig. litt blury her og dær, men det får så være. jeg klarte selfølgelig å lagre .psd fila i 1024x768 så nå er den mye vanskeligere å jobbe med anger2 Hva synes dere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Mye bedre nå en det den var vertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 om du finner ut at du vil fortsette så har du tid... ikke satt noe frist enda Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 en STCC Volvo som kjører mot DTM biler? *mobbe mobbe* ser bar ut så langt MSpeed, utenom DTM bilene på banen bak den :p Ser litt rart ut uten noe fører av bilen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Jaja, får vell slenge ut en liten wip da, ikke mye som er gjort enda. masse!! arbeid igjen Veldig tøff, synd det ikke er no fører i den. Den er jo i fart på en racing track;) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Vet alt det der, er en wip med masse arbeid igjen.. har en nyere wip me sjåfør og hele pakka, men Imageshack steiker visst nå.. kommer meg ikke inn der Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 om det var noen som ikke fikk det med seg av de seks, så er dealline fredag 24/6 kl 23-59-59 lykke til, mvh nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ser bra ut de innleggene som har kommet inn her ja. Gleder meg til å se de ferdige resultatene. Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 ja, kommer det noe mer her? jeg er spent!:P to folk har jo ikke kommet med WIP engang:P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg