Gå til innhold

5carBattle Step2

Ranger emnet

Nedi

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor er dette en flopp? hvorfor kan man ikke kjøre begge versjonene? det er jo greit med litt variasjon her, om alt er likt blir det jo litt kjedelig... her er det den BESTE modden som vinner, og jeg skjønner ikke hvorfor dette er så dumt?

Er dere ikke gode nok så får dere jo en grunn til å bli bedre gutta;)

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dette en flopp? hvorfor kan man ikke kjøre begge versjonene? det er jo greit med litt variasjon her, om alt er likt blir det jo litt kjedelig... her er det den BESTE modden som vinner, og jeg skjønner ikke hvorfor dette er så dumt?

Er dere ikke gode nok så får dere jo en grunn til å bli bedre gutta;)

X

Hadde kansje vert en ide å holde tidsfristen, d e jo faktisk derfor den e der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så har det seg at de har fått problemer, og derfor har satt dette litt på hold... Hadde dette blitt startet ved skolestart-tider, ville ikke det vært noe problem, så kanskje litt dårlig planlegging har det vært... MEN, ideen er god, og er noe som man kanskje ikke bør legge av seg fordi man har bomma litt ved første forsøk...

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk X! jah, har blitt litt dårlig angående denne konkurransen fordi det nå er ferie og folk har hatt dårlig tid pga andre ting, sånne ting skjer... men hvorfor er det kun de som ikke kom videre som klager?:S rart lol konkurransen kommer sterkere tilbake senere. folk har ferie som sagt og de får dermed ikke moddet. hvis det hadde vært en vanlig konkuranse så hadde votingen blitt satt opp når fristen gikk ut, men siden det er kun 6 personer som er med og det er andre konker imens så velger vi å la denne fortsette til alle har fått gjort ferdig moddene sine. Nedi mistet jo alle psd filene sine, deriblandt denne konken så han må begynne fra bunnen av. jeg har hatt mye annet å gjøre og ikke hatt tid til denne konken nå. men det vil endre seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat Mspeed: men hvorfor er det kun de som ikke kom videre som klager?:S rart

Du skal ikke snakke, koffer kom alle de "proe" som e videre i 5carBattle med hver sin kødd modd i den andre konken som NeonMuffler starta? Skikkelig overlegen spør du meg, eller WANNABE overlegen... HERREGUD DA.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg skjønner ikke helt problemstillingen... MSpeed kom med en mod av en Peugeot 205, forsåvidt en dritbra en, som kanskje var litt spesiell fordi han ikke prøvde å lage en stylet versjon, men en "ødelagt" versjon. Hvorfor gjør dette den mer useriøs? hvor står det at det er en køddemod? er nok bare du som tolker det slik...

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke overlegent for å være med i konken, men overlegent for alle som va videre i 5carBattle kom med de latterlig IDIOTISKE moddan.. Sikkert bare for å ølegge uansett.. Hvis ikke d e overlegent så vet ikke æ.. Å skikkelig stor diskusjon over at Neon hadde starta en ny konk mens 5carBattle pågikk, skulle han liksom ha venta til den va ferdi? om et år eller 2?

Sitat Mspeed: beklager at jeg var med i konken og vant den da.....

skryte skryte, syns ikke kødd modda fortjene å vinne nån konka da...

PS: æ stemte vertfall ikke på din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg skjønner fortsatt ikke problemet her... okei, kanskje noen lagde useriøse modder, men og så?! de vant ikke jo!

og om jeg ikke husker feil, så ble vel de fleste enige i at vi skulle starte en ny konk i mellomtiden slik at folk slapp å vente? tror at et stort problem her på forumet er at folk forventer at folk skal følge opp ting hele tiden, men noen har faktisk andre ting å gjøre, og rekker kanskje ikke en tidsfrist... Trist, men desverre sant. Vil du gjøre noe med det, så TA ANSVAR... ;)

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns da ikke 205 min var en idiotisk modd:S, hvis jeg ville lage en idiotisk modd så hadde jeg bare klussa helt vilt runft på bildet. Nedi kom med en morsom mod, og det har han gjort de 3(?) siste konkuransene også.

jeg sa flere ganger at det bare var å lage en ny konk, mens denne konkurransen gikk, så forstår ikke problemet der.

angående det at jeg vant konken, så stemte felst på meg.. det kan ikke jeg noe for. folk likte den, men tydeligvis ikke du. og det er greit fordi smaken er som baken...

jeg tror vi bare skal la dette ligge jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså.....

det spiller da ingen rolle for NOEN om denne konk`en tar en pause, med mindre de fem andre begynner å klage villt nå da, da kan heller jeg trekke meg så får resten fullføre sin modd....

ja det stemmer som MSpeed sier, jeg har levert 3tullemodder, men noe humor i det, noe fordi jeg ikke har hatt tid, og hva har det egentlig å si for noe som helst hva jeg, eller vi for den del, leverer ?

gjør oss en tjeneste, legg denne diskusjonen død, gjør hva enn du vil, lag nye konk`er kos deg og ta ansvar selv. Ingen som noen gang har nektet deg å gjøre det.

MVH (med vennlig hilsen) Nedi

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt förslag till denne konkurransen: Ikke noe Step2, tema eller noe sånt drit !!!! Konkurransen ska vara en bil, modda den, stemme, beste modden vinner, och ny konk.

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider