schulz Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Noen som veit hva som er å få kjøpt av godkjente senkefjærer til 940? Eventuelt om det er mulig å få godkjent med fjærer fra åkrene? Må vise 960'n.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 alle snakker om fjærer fra åkrene...jeg vil ha 80 eller 60mm senking FRAMME! doh doh doh doh doh doh doh doh doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Noen som veit hva som er å få kjøpt av godkjente senkefjærer til 940?Eventuelt om det er mulig å få godkjent med fjærer fra åkrene? Må vise 960'n.. er ikke mulig å montere stiv bakaksling og vise den med senkesett fra 940 da? 960 er jo en 940.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 er ikke mulig å montere stiv bakaksling og vise den med senkesett fra 940 da? 960 er jo en 940.. Det er en ombygd 940 så jeg har stiv aksel. Men har ikke finni noe som er godkjent til 940 enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 eneste godkjente jeg har funni er volvos sett..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 eneste godkjente jeg har funni er volvos sett..... og det koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 dere har jo MYYE mer peil enn meg da!! men lesjøfors? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 dere har jo MYYE mer peil enn meg da!! men lesjøfors? Ikke godkjent til 940 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 de selger kun komplette kitt.(dempere og fjærer etc) dvs med eller uten nivåregulering. hørte med de om jeg kunne kjøpe bare fjærerne men det går ikke. tror det er ca 4-5tusen uten nivåreg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 945'n vi hadde når jeg var "liten" hadde vi et sett med de orginale 35mm senk + dempere som var ett eller annet spes med(før jeg ble orntli bilinterssert).. men når "vi" solgte den skrudde vi dem av igjen for nye eier ville ikke ha de av en eller annen grunn..de lå på garasjeloftet lenge men far solgte dem for en lapp eller noe til en på joben for ikke så veeldi lenge siden... skulle med GLEDE fått lånt dem hvis de enda hadde ligget her!! er ikke så sykt dyrt det orginale da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 de selger kun komplette kitt.(dempere og fjærer etc)dvs med eller uten nivåregulering. hørte med de om jeg kunne kjøpe bare fjærerne men det går ikke. tror det er ca 4-5tusen uten nivåreg Blir for mye å gi bare for å få det i vognkortet, skal bare av igjen uansett. Må jo finnes fjærer som er godkjente.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 du får sende en søknad til bt om å få det godkjent som en del av ombygde bilen din.. er jo lov å håpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg