TommyTott Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 For ca 1 år siden fikk jeg en pm fra en kar her som hadde AC til Mx3 til salgs.. Den gangen ville jeg ikke ha, men nå vil jeg.. Så hvis du som sendte meg den pm'en leser dette, så ta kontakt.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 For ca 1 år siden fikk jeg en pm fra en kar her som hadde AC til Mx3 til salgs.. Den gangen ville jeg ikke ha, men nå vil jeg.. Så hvis du som sendte meg den pm'en leser dette, så ta kontakt.. Hei. Sannsynlighetsberegning....... Mazda....check Morro bil ...... check Tror det er mazdafun jeg. Hva tror du? Btw, Du er heldig. Det er her enda. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 hvor mye skal du ha for den?? Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 hvor mye skal du ha for den?? Hei. Husker ikke hva jeg sa da, men kan du ikke slenge ett bud på bordet, så får vi se. Det er org. sett som er helt nytt i eske. Er jo litt i tiden nå som det er sommer også (-du kan tørke bilen med A/C'n også :) ). mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Er det komplett sett, eller må jeg ha noe mer?? Med komplett sett mener jeg om det bare er å sette rett inn (veit jo at det er en del jobb) og så tut og kjør.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Er det komplett sett, eller må jeg ha noe mer?? Med komplett sett mener jeg om det bare er å sette rett inn (veit jo at det er en del jobb) og så tut og kjør.. Hei. Alt skal være der. Det følger med mont.beskrivelse og jeg mener det er en deleliste der også. Vi kan evt. prøvebygge det sammen før du handler det på gulvet. Man ser fort om man trenger noen ekstra rør, ledninger, eller brytere da. Men det skal være komplett. Bare å montere, fylle gass, ikke tute(naboen hater bråk!), og kjøre. Så blir det kaldt :) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Så lenge alt er det, og dash panelet er der, så er jeg intr.. men veit jo ikke helt hvor mye slikt er verdt.. hvis jeg sier 3500kr da.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Forsvant du?? Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Forsvant du?? Hei. Har kikket litt på settet, men det kan være noe "muffens" med det. På esken står det delenummeret til K8 motor (V6). Reima til ac'n som ligger inni esken, er en B6 reim (1,6 liter 4 syl). Hvis det er til V6 selger jeg det. Hvis det er til B6, så er det stoor sjangs at det passer ganske rett inn i en BG(323) med BP motor. Da selger jeg det IKKE (-for da skal det rett inn i min GT-R). Må rett å slett sette det sammen på gulvet, å måle meg frem. Kommer tilbake når jeg har sjekket, ok? Ha en topp dag. Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 hehe, du forundrer meg hele tiden, frank! :D hva ere du ikke har? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 hehe, du forundrer meg hele tiden, frank! :D hva ere du ikke har? :D Hæ? Skjønner ikke spørsmålet... :confused: :) Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Hei. Har kikket litt på settet, men det kan være noe "muffens" med det. På esken står det delenummeret til K8 motor (V6). Reima til ac'n som ligger inni esken, er en B6 reim (1,6 liter 4 syl). Hvis det er til V6 selger jeg det. Hvis det er til B6, så er det stoor sjangs at det passer ganske rett inn i en BG(323) med BP motor. Da selger jeg det IKKE (-for da skal det rett inn i min GT-R). Må rett å slett sette det sammen på gulvet, å måle meg frem. Kommer tilbake når jeg har sjekket, ok? Ha en topp dag. Den er grei.. bare si i fra hvis du skal selge, så skal jeg få sjekket opp litt, så skal jeg si i fra om jeg skal ha.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg