Gå til innhold

SØKER MEDLEM: AC til Mx3

Ranger emnet

TommyTott

Anbefalte innlegg

For ca 1 år siden fikk jeg en pm fra en kar her som hadde AC til Mx3 til salgs.. Den gangen ville jeg ikke ha, men nå vil jeg.. Så hvis du som sendte meg den pm'en leser dette, så ta kontakt..

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 1 år siden fikk jeg en pm fra en kar her som hadde AC til Mx3 til salgs.. Den gangen ville jeg ikke ha, men nå vil jeg.. Så hvis du som sendte meg den pm'en leser dette, så ta kontakt..

Hei.

Sannsynlighetsberegning.......

Mazda....check

Morro bil ...... check

Tror det er mazdafun jeg. Hva tror du?

Btw, Du er heldig. Det er her enda.

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det komplett sett, eller må jeg ha noe mer?? Med komplett sett mener jeg om det bare er å sette rett inn (veit jo at det er en del jobb) og så tut og kjør..

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x Aprilia RS 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det komplett sett, eller må jeg ha noe mer?? Med komplett sett mener jeg om det bare er å sette rett inn (veit jo at det er en del jobb) og så tut og kjør..

Hei.

Alt skal være der. Det følger med mont.beskrivelse og jeg mener det er en deleliste der også. Vi kan evt. prøvebygge det sammen før du handler det på gulvet. Man ser fort om man trenger noen ekstra rør, ledninger, eller brytere da.

Men det skal være komplett.

Bare å montere, fylle gass, ikke tute(naboen hater bråk!), og kjøre. Så blir det kaldt :)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge alt er det, og dash panelet er der, så er jeg intr.. men veit jo ikke helt hvor mye slikt er verdt.. hvis jeg sier 3500kr da..

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x Aprilia RS 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvant du??

Hei.

Har kikket litt på settet, men det kan være noe "muffens" med det.

På esken står det delenummeret til K8 motor (V6). Reima til ac'n som ligger inni esken, er en B6 reim (1,6 liter 4 syl). Hvis det er til V6 selger jeg det. Hvis det er til B6, så er det stoor sjangs at det passer ganske rett inn i en BG(323) med BP motor. Da selger jeg det IKKE (-for da skal det rett inn i min GT-R).

Må rett å slett sette det sammen på gulvet, å måle meg frem.

Kommer tilbake når jeg har sjekket, ok?

Ha en topp dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har kikket litt på settet, men det kan være noe "muffens" med det.

På esken står det delenummeret til K8 motor (V6). Reima til ac'n som ligger inni esken, er en B6 reim (1,6 liter 4 syl). Hvis det er til V6 selger jeg det. Hvis det er til B6, så er det stoor sjangs at det passer ganske rett inn i en BG(323) med BP motor. Da selger jeg det IKKE (-for da skal det rett inn i min GT-R).

Må rett å slett sette det sammen på gulvet, å måle meg frem.

Kommer tilbake når jeg har sjekket, ok?

Ha en topp dag.

Den er grei.. bare si i fra hvis du skal selge, så skal jeg få sjekket opp litt, så skal jeg si i fra om jeg skal ha..

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x Aprilia RS 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider