Nissanmicra Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Har ett par med dørlommer. Disse er av den typen med plass for høyttalere. De er helt nye ubrukte originale fra VW. Kræsja golfen etter at jeg kjøpte dem og har hatt dem liggende siden.. Noen som vil kjøpe? Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Er det den svarte plastikken på dør panelet du meiner? Passer den på 5 dørs? Pris? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmk2 Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 bilde????? Siter Mitsubishi Eclipse GS 92`solgt Ford Prope GT 24v 93` solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Er den svarte plastikken på dørpanelet ja. Om den passer til 5-dørs er jeg faktisk ikke sikker på. Noen som andre som vet? De ble iallefall kjøpt til 2-dørs. Kan sende bilder på mail hvis ønskelig.. PM meg! Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argyle Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Er den svarte plastikken på dørpanelet ja. Om den passer til 5-dørs er jeg faktisk ikke sikker på. Noen som andre som vet? De ble iallefall kjøpt til 2-dørs. Kan sende bilder på mail hvis ønskelig.. PM meg! Dørlommene er like på 3-dørs og 5-dørs, så de passer omhverandre. Siter - '90 Audi 90 Quattro x '87 VW Jetta GL x '86 VW Golf GTi x '90 VW Jetta CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Du har PM! Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg